Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
На Черкащині з’явилася сексистська реклама біля АЗС на трасі

У комітеті з реклами вже рахують розмір штрафу для замовника таких зображень.

АЗС на Черкащині привітала жінок зі святом відверто сексистською рекламою. Скандальний американський плакат, за який уже оштрафували інше кафе в Сумах, тепер з’явився в Городищі за 170 км від Києва, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Креатив розмістили одразу на двох біл-бордах, аби проїхати повз і не помітити було вже точно неможливо. Поруч із рекламою хот-догів є ще два сексистські плакати, які рекламують пальне, їх городищинська АЗС "запозичила" у столичної мережі. Тим часом до журналістів під’їжджає власник заправки Віктор. "З інтернету. А що, ви щось погане там побачили?", - питає він.

ВідеоАЗС на Черкащині привітала жінок зі святом відверто сексистською рекламою

Скандальний американський плакат, за який уже оштрафували інше кафе у Сумах, з’явився в Городищі. Що змушує рекламодавців вдаватися до реклами нижче поясу, і чи зростають від неї обсяги продажів, з'ясовував кореспондент ТСН.

АЗС на Черкащині привітала жінок зі святом відверто сексистською рекламою

Що саме образило автомобілістів, які поскаржились на городищинську рекламу у Київ, її замовник не розуміє. "Їдять, а шо вони роблять? Ви там щось друге бачите?", - каже власник АЗС. Комітет з реклами вже розгледів на американському плакаті щось інше, коли такий з’явився біля кафе у Сумах – тоді зображення прибрали, а власник закладу сплатив штраф. "У 5-разовому розмірі від вартості реклами. Якшо, наприклад, вартість розповсюдженої реклами коштує тисячу гривень, то, відповідно, штраф буде п’ять тисяч гривень", - розповів спеціаліст відділу контролю за рекламою Юрій Сахно.

Сексистська, тобто образлива через статеві стереотипи, реклама з’являється на телебаченні, в газетах, на білбордах і друкованих агітках доволі часто, і саме жінка зазвичай є тією самою "прикрасою", яка не має жодного стосунку до рекламованого товару. Ірина Лилик, яка очолює громадську організацію, що бореться з сексизмом у рекламі, скарги на образливі плакати отримує щодня. "Оці вислови: дала йому, дам тобі, продаюся за стільки-то – ну це ми не дивилися. Сексизм – це коли картинка поєднується зі словами, і слова несуть у собі такий прихований, сексуально образливий зміст", - пояснила вона.

"Чи справді секс та насилля продають?", - так називається наукова робота учених Американської психологічної асоціації, котрі провели 50 експериментів із 9 тисячами учасників і з’ясували, що "гола" реклама тільки шкодить бізнесу. При цьому є пряма залежність між відвертістю промо і зменшенням продажів: чим менше одягу на моделях, тим гіршою стає не лише репутація компанії, а й бажання купити товар. Оголена дупа, груди і геніталії посіли останню сходинку у рейтингу прихильності аудиторії. Від публікації наукової роботи минуло два роки, однак бажання поєднати первинні статеві ознаки з будь-чим, від їжі до транспорту, в рекламодавців не зникло. За останній рік в Україні вони заплатили за це 38 тисяч гривень штрафів.

Кореспондент ТСН Олександра Мітіна

Залиште свій коментар

Вибір редакції