На годину швидший: в "УЗ" розповіли, як проявив себе у першому рейсі тепловоз General Electric

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Через певний час планують переглянути і тоннажність, яку здатен тягнути локомотив.

Новий тепловоз від компанії General Electric вже у першому рейсі продемонстрував свої переваги над аналогами, які раніше працювали за тими ж маршрутами.

Про це розповіли "Центру транспортних стратегій" в "Укрзалізниці" із посиланням на в.о. голови компанії Євгена Кравцова.

"Маршрут Комиш-Зоря – Федорівка і назад новий локомотив долає в середньому за 3-3,5 години, тоді як тепловози, які до нинішнього часу працювали на цьому маршруті - за 4,5 години", - розповів Кравцов.

Він також зазначив, що наразі максимальна вага потяга, яку тягне цей локомотив, становить 3900 тонн, однак через певний час цю цифру планують переглянути.

"Запас потужності у тепловоза є. Раніше на цій ділянці ми використовували тільки двосекційні локомотиви, тому що таких потужних односекційних не було", - підкреслив в.о. голови "Укрзалізниці".

Він також підкреслив, що до кінця тижня ще два тепловози General Electric вирушать у рейси.

Нагадаємо, 13 грудня перший локомотив від американської компанії General Electric вирушив у рейс українською залізницею. Підписання рамкової угоди загальною вартістю до 1 млрд доларів, що передбачає довгострокову 15-річну співпрацю між "Укрзалізницею" та General Electric, відбулося у лютому 2018 року. Усього обсяг партії, яку поставить General Electric, становитиме не менше 30 локомотивів, які будуть залучені для перевезення вантажів. Вони матимуть назву "Тризуб".

Залиште свій коментар

Вибір редакції