Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
На Житомирщині пенсіонер бореться з газовою службою, яка приписала йому борг

Газопостачання відімкнули.

На Житомирщині 73-річний чоловік понад місяць бореться з газовою службою. Там йому приписали борг. Коли з'ясувалося, що це помилка, то газ уже відімкнули. Щоби відновити подачу, газовики вимагають гроші, йдеться у ТСН.19:30.

Газ у будинку пенсіонера зник несподівано ще два місяці тому. Чоловік знав, що у нього переплата, а тому спочатку не панікував. Газ так і не з'явився, а згодом пенсіонер помітив: вентель на трубі перекрили і поставили пломбу.

Із села поїхав у Житомир, в обласну газову службу. Там і дізнався, що йому приписали борг у 2 600 гривень. За це й відключили газ. Коли показав усі квитанції, газовики визнали помилку і вимушені були борг списати. У те, що чоловік нікому нічого не винен, навіть довідку видали.

Газовики визнали, що пенсіонер навіть переплатив за спожите, але виставили новий рахунок за відновлення газопостачання більш як у тисячу гривень. Платити не став.  Почав ходити з кабінету в кабінет. Вірив, що доможеться правди.

ВідеоПенсіонеру на Житомирщині помилково відключили газ, а тепер вимагають оплату за повторне підключення

73-річний чоловік вже понад місяць бореться із газовою службою. Там йому приписали борг, а коли з'ясувалося, що це помилка - газ вже був відключений. І тепер за те, щоб відновити подачу, газовики вимагають гроші.   

Пенсіонеру на Житомирщині помилково відключили газ, а тепер вимагають оплату за повторне підключення

Газовики ж стверджують, що пан Володимир сам винен. Мовляв, за послугу переплатив і вчасно не повідомив їх про це. "Якщо він знає, що поклав більше, ніж  повинно бути, то мусив надати квитанцію", - пояснила фахівець із зв'язків з громадськістю  АТ "Житомиргаз" Катерина Латій. своїм коштом газ підключати не збираються, кажуть в "Житомиргазі".

Юристи упевнені, що це шахрайська схема. Нею комунальники зловживають часто. Включити газ пенсіонеру, за законом, зобов'язані безкоштовно. "Треба писати скарги в такі інстанції: НКРЄ, Держпродспоживслужбу, антимонопольний комітет. Треба вимагати, щоб вони звернули увагу на його випадок і змусили постачальника знову надати комунальну послугу", - каже адвокат Лаврентій Царук.

Фахівці радять пенсіонеру йти до суду. Кажуть, що він має усі шанси виграти.

Кореспондент ТСН Олена Кузнецова.

Залиште свій коментар

Вибір редакції