Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Нацрада з телебачення не може довести причетність Медведчука до NewsOne, ZIK і "112"

Все оформлено на підставних осіб, а розслідування щодо бенефіціара потребує часу.

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення не володіє доказами зв'язку кума російського президента Володимира Путіна Віктора Медведчука з телеканалами NewsOne, ZIK і "112". Про це заявила заступник голови ради Уляна Фещук, повідомляє РБК-Україна.

Не вечірньому засідання парламенту Фещук пояснила, що канали придбала підставна особа. "Тобто зв'язку з Медведчуком ми довести не можемо", - зазначила вона. Представник Нацради апелювала до того, що "ми живемо в правовій державі, тому керуємося виключно нормами закону".

Разом із тим Фещук повідомила, що рада спільно із антимонопольним комітетом досліджують ситуацію, що склалася навколо прав власності на згадані телеканали. "Обмінюємося документами, щоб встановити зв'язок між бенефіціарними власниками "112", NewsOne і ZIK. Тобто ці дії почалися після того, як стало відомо, що пан Козак придбав ZIK", - пояснила вона.

ВідеоХто такий Віктор Медведчук і на чому тримається його впливовість

Телеканал NewsOne належить депутату Тарасу Козаку, а сам депутат - з орбіти Віктора Медведчука. Його називають найбільшим лобістом російських інтересів в Україні. Він кум Путіна, власник найбільшого в Україні бізнесу нафтопродуктів і впливає, окрім NewsOne, ще на два телеканали.    

Хто такий Віктор Медведчук і на чому тримається його впливовість

Нагадаємо, 12 липня український телеканал NewsOne, що належить кандидату в нардепи від "Опозиційної платформи - За життя" та куму Путіна Віктору Медведчуку, та канал "Росія 1", яким керує російський пропагандист Дмитро Кисельов, запланували провести спільний двогодинний телеміст "Треба поговорити". Проведення цього телемосту між NewsOne та "Росією 1" обурило багатьох громадян, активісти закликали провести акцію протесту біля будівлі телеканалу у Києві.

На самому телеканалі порівнюють цю подію зі знаковим телемостом 1986 року між СРСР та США. Там повідомили, що отримують безліч дзвінків від людей, які підтримують ідею проведення телемосту, і нарахували "близько 70% людей, які чекають прямих політичних переговорів з Росією". У публікації наголошується, що це буде "діалог між народами України і Росії", необхідний "заради миру".

Анонс телемосту викликав різко негативну реакцію українських політиків. Вони назвали ініціативу провокацією з боку Кремля та складовою гібридної війни проти України. Лунали заклики скасувати ліцензії телеканалів Медведчука та ввести проти них санкції.

Президент Володимир Зеленський у зв'язку з подіями записав звернення до українців та особисто до Путіна. Він назвав телеміст "дешевим і небезпечним піарходом" перед виборами, метою якого є розділення українців на два табори. Також Зеленський закликав президента РФ поговорити в присутності Трампа, Мей, Меркель та Макрона.

Згодом NewsOne скасував марафон "Треба поговорити" - там пояснили це погрозами на адресу журналістів, інформаційною атакою проти каналу, а також небажанням того, аби їхнє ім'я використовували у передвиборній кампанії.

8 липня Рада національної безпеки та оборони провела нараду щодо інформаційної безпеки - через уже скасований телеміст між українським каналом Віктора Медведчука NewsOne та "Росією 1", якою керує пропагандист Дмитро Кисельов.

"За дорученням президента провів нараду щодо інформаційної безпеки. Державні органи, зокрема СБУ та Національна поліція, отримали низку відповідних доручень, зокрема щодо захисту інформаційного простору. Додаткові деталі не можемо надати через таємність. "Ньюзваном" скасовано так званий "телеміст", але це не кінець інформаційної війни. Тому і наша робота продовжується, - написав у Facebook секретар РНБОУ Олександр Данилюк.

8 липня була оприлюднена заява народного депутата Тараса Козака. Він стверджує, що є кінцевим бенефіціаром і власником телеканалу NewsOne, і відкидає підозри генпрокурора Юрія Луценка в тому, що за каналом стоїть кіпрська компанія, а фінансування відбувається російським "Промсвязьбанком".

Залиште свій коментар

Вибір редакції