Проблеми не існувало б, якби чиновники виконали свої обіцянки відносно будівництва мосту.
На Вінниччині селяни користуються нічийною аварійною поромною переправою через річку Південний Буг, що з'єднує село Губник з Ладижинським районом. Завдяки цьому вони мають доступ до роботи, крамниць та лікарні, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Це найкоротший шлях – 10 кілометрів, а якщо об'їздити, то дорога пролягатиме 50 кілометрів, ще й їхати доведеться з пересадкою. Однак цьому плавзасобу вже півстоліття, він уже не раз виходив із ладу та загрожував безпеці людей. "Коли трос увірвався, я була на поромі, страшно. Човном нас забрали звідси", - розповіла місцева жителька Ольга Мельник.
Колись переправу обслуговував поромник, але вже кілька років пасажири самі натягують трос ключкою і кермують. "Приходимо з роботи, порома нема. Ми звідти усі стоїмо, дзвонимо, хто в кого ближче живе. Прибігла дитина, чи мама, чи тато, чи хто – подають", - каже жителька с. Губник Наталя Калінчук. Переправляються навіть узимку, бо місцева ГЕС скидає у річку теплу воду, і вона не замерзає.
Латають діряву посудину люди теж самі – за принципом: домовилися, гуртом зійшлися і зробили. Чиновники не раз обіцяли побудувати міст, але грошей так і знайшли, тож селяни просять хоча б взяти на роботу первізника і виділити кошти на ремонт. У сільраді лише розводять руками. "Сам пором не знаходиться на балансі сільської ради. І річка Південний Буг не є територія Губинскої сільської ради. Сільська рада не вправі виділити кошти з бюджету", - пояснює сільський голова Валентина Чернега.
У профільному відомстві про нічийний пором, де ніхто не відповідає за безпеку пасажирів, уперше чують від журналістів. "Не може він катати без відповідних документів. Має бути свідоцтво реєстрації плавзасобу і техогляд. Ми цю ситуацію вивчимо", - обіцяє керівник управління "Укртрансбезпеки" Андрій Федорчук. Люди ж сподіваються, що втручання чиновників не обернеться тим, що пором у них просто відберуть – не даючи нічого взамін.
Кореспондент ТСН Анна Тітовська