Новий бренд України: уряд схвалив заходи для популяризації країни у світі

Також тепер просуватимуть інтереси держави у світовому інформаційному просторі.

Кабінет міністрів затвердив план заходів з реалізації Концепції популяризації України у світі.

Відповідне рішення було ухвалено на засіданні уряду, повідомляє Укрінформ.

"План включає як системні, стратегічні рішення, так і заходи рутинні, технічного характеру", - сказав державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.

Так, до стратегічних заходів належить питання формування комісії з просування України та популяризації. Біденко зауважив, що до цієї комісії увійдуть як представники держвідомств, так і громадянського сектору.

Відповідно до ухваленого плану згодом буде проведено дослідження оцінки України в інших країнах.

"Серед найближчих задач - визначення технічного завдання щодо бренду України та розробки бренд-луку України. Це не означає, що має бути створений абсолютно новий бренд, але це означає, що комісія має розглянути все, що напрацьовано, та визначити, які дії мають бути реалізовані щодо найбільш оптимального витрачання, а точніше не витрачання бюджетних коштів, якщо вже є гідні варіанти", - підкреслив урядовець.

Акценти у просуванні України у світі буде зроблено і на таких напрямах, як туризм, освіта та інвестиції.

Зазначається, що план не передбачає додаткових коштів з бюджету, усе вирішуватиметься за рахунок ресурсів, що вже існують.

Нагадаємо, Україна суттєво наростила свій показник у рейтингу національних брендів. У рейтингу національних брендів світу Nation Brands 2016 Україна увійшла до п'ятірки країн, які показали найбільш динамічне зростання своїх показників. Вона додала 27% і вартість бренду зросла від 44 млрд доларів до 56 млрд доларів. Також Україна покращила на дев'ять позицій місце в рейтингу: позаторік була 68-ма, а нині вже 59-та із сотні країн, що увійшли до переліку. 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: