Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Новий український дизель-потяг уперше вийшов на випробування

Крюківський завод звітує про проведення тестування на Дніпропетровщині.

На українській залізниці вже можна побачити новий дизельний потяг вітчизняного виробництва. Про нього розповіла пресслужба Крюківського вагонобудівного заводу.

Проєкт ДПКр-3 виїхав за межі підприємства і наразі перебуває на станції Новомосковськ-Дніпровський Дніпропетровської області. За словами заступника головного конструктора пасажирського моторвагонного рухомого складу Івана Кутумова, це перше випробування нового потягу на залізниці. Воно має дати інформацію про міцність, гальма, динамічні характеристики та інші властивості новинки.

Фотогалерея Випробування нового дизеля КВБЗ (7 фото)

Допомогу в тестах фахівцям заводу мають надати спеціалісти Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім. Лазаряна та працівники компанії Knorr Bremse.

Про випробування відомо, що вони відбуватимуться за спеціальною програмою протягом місяця та розпочнуться вже найближчим часом на відрізку колії Новомосковськ-Балівка. Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 має три вагони, два з яких є головними, а один, проміжний, безмоторним. Силові установки в моторних вагонах мають потужність 588 кВт. У потягу посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів для зменшення викиду шкідливих речовин та забруднення навколишнього середовища.

ДПКр-3 може прийняти 170 пасажирів, причому в проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2, вони мають широкі підлокітники та індивідуальні розетки з USB-роз’ємом. У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. У кожному з вагонів є по два багажні стелажі.

Відео Швидкісний потяг зламався посеред поля – пасажири прочекали близько 2 годин

За три години після відправлення поїзд раптово зупинився просто серед поля. Як пояснили в "Укрзалізниці": з ладу вийшов струмоприймач, тому й зробили незаплановану зупинку. Через задуху пасажири вимушені були покинути салон. Ремонтували поїзд близько двох годин.    

Швидкісний потяг зламався посеред поля – пасажири прочекали близько 2 годин

Залиште свій коментар

Вибір редакції