Одному з загиблих у вертолітній катастрофі лопаттю відтяло голову

Одному з загиблих у вертолітній катастрофі лопаттю відтяло голову

Під час аварії загинули двоє членів екіпажу та троє техніків

У місті подейкують, що вертоліт часто брав на борт не простих військових, і літали вони не на службові завдання.

Людський чинник називають слідчі головною версією катастрофи гелікоптера МІ-8, який розбився напередодні біля міста Олександрія на Кіровоградщині. Вертоліт узагалі не мав здійматися у небо, бо всі польоти були заборонені через складні погодні умови. Чому таки вирушив - іще мають з'ясувати. При падінні гелікоптера внутрішніх військ загинуло п'ятеро людей. Троє членів екіпажу та два техніки, повідомляє ТСН.

Аварія сталася вчора близько 16 години. Свідки кажуть, що літальний апарат з невідомих причин почав раптово знижуватися і вдарився об землю. Під час аварії загинули двоє членів екіпажу та троє техніків. Уламки розлетілися на сотні метрів.

Військові зібрали те, що залишилося від елітного гвинтокрила. Кажуть, що Мі-8 злітав уже в темряві - у густому тумані.

Вертоліт здійнявся на двохсотметрову висоту і, пролетівши півкілометра, упав. Машина гвинтом зачепила землю і ще метрів 150 сунулася полем. З салону випав один із військових. Лопаттю йому відтяло голову.

Одночасно із "швидкою" на місці події опинилися журналісти олександрійського телебачення. Переконують, на них напали п'яні люди у камуфляжі.

"Вони не хотіли, щоб ми зафільмували реальну картину того, що там було. Ми консультувалися із вертольотчиками, які у відставці в Олександрії. Вони не хочуть називати свої прізвища. Але чітко нас запевнили, що при такій погоді вертольоти зазвичай не випускають на будь-які польоти", - розповів журналіст Віктор Голобородько.

Не випускали і цього разу, підтверджують у військовій прокуратурі. Кажуть, були заплановані лише наземні роботи. Екіпаж і техніки мали завести двигун та перевірити роботу систем, не здіймаючись у повітря. Чому Мі-8 таки злетів, сподіваються дізнатися з розшифровки бортового самописця. Зараз опрацьовують три головні версії.

"Це буде чи помилка пілотів, чи це буде помилка керівника польотів, чи це буде, можливо, тих осіб, які відповідальні за підготовку до польотів", - заявив прокурор Південного регіону України з нагляду за дотриманням законів у військовій сфері Ігор Папуша.

У прокуратурі кажуть, що командир екіпажу був досвідченим льотчиком, 20 грудня став заступником командира частини, а доти обіймав посаду керівника з безпеки польотів. Рідні загиблих спілкуватися з пресою не хочуть. А от у містечку Олександрія зараз тільки й мови, що про цю катастрофу.

Відомо, що МІ-8, який розбився, був найновішим в Олександрійському полку. У місті подейкують, його салон був оббитий велюром, а на борт він часто брав не простих військових, і літали вони не завжди на службові завдання. Зараз ще й поповзли чутки, що на борту не всі були тверезими.

Слідчі називають головною версією катастрофи МІ-8 людський чинник

Слідчі називають головною версією катастрофи МІ-8 людський чинник

Повʼязані теми:

Наступна публікація