Перейти до змісту
ОПОРА виявила приховану агітацію на користь Порошенка

ОПОРА виявила приховану агітацію на користь Порошенка

У брошурах міститься звернення президента України, анкета щодо обговорення перспективного плану розвитку територій та конверт з маркуванням.

Рада регіонального розвитку може використовуватися для ймовірної прихованої агітації на користь кандидата у президенти Петра Порошенка.

Про це повідомляє Громадянська мережа ОПОРА.

"У Білій Церкві (Київська обл.) по житлових будинках розповсюджують карти міста з "перспективним планом розвитку". На мапі позначено об'єкти, які фінансуватимуться у 2019-2021 рр, та розміщено фото мера міста Геннадія Дикого та кандидата у президенти Петра Порошенка. На конвертах, в яких розповсюджуються матеріали, є підписи "Рада Регіонального Розвитку" та "Президент України Петро Порошенко", - зазначають експерти.

У брошурі - звернення президента України, анкета щодо обговорення перспективного плану розвитку територій за ініціативи президента та конверт з маркуванням. 

Опора, агітація
Опора
ОПОРА, АГІТАЦІЯ 2
Опора

Серед пріоритетних планів розвитку міста, зображених на карті -  благоустрій населеного пункту: ремонт доріг, освітлення, велодоріжки реконструкція та ремонт медичних закладів, тощо. Зазначається, що це лише основна частина всіх пропозицій, а з повним переліком можна ознайомитись за наведеними на листівці адресами. Також повідомляється про можливість залишати свої відгуки та пропозиції.

Опора агітація 3
Опора

У листівках вказано, що "План перспективного розвитку Білої Церкви" розроблено за указом президента України від 6 грудня 2018 року.

В ОПОРІ зазначають, що подібні матеріали від "Ради регіонального розвитку" розповсюджують не лише на Київщині, але і в інших регіонах України, зокрема – на Вінниччині, Закарпатті, Рівненщині. 

"Враховуючи, що головою Ради регіонального розвитку є чинний президент, який одночасно є і кандидатом на посаду глави держави, масове розповсюдження вищезгаданих матеріалів під час виборчої кампанії та у період, коли кандидати активно ведуть агітаційну діяльність, потребує того, щоб влада більш відкрито та доступно пояснювала громадянам, для чого ці матеріали розповсюджуються, які джерела фінансування цих матеріалів та хто, власне, їх розповсюджує", - заявив координатор спостереження ОПОРИ за виборами у Київській області Олексій Рєпік.

Як повідомляла організація у січні, на зустріч з президентом України Петром Порошенком на Волині людей привозили автобусами. Спостерігачі ОПОРИ зафіксували у Луцьку та Ківерцях, як десятки людей після візиту гаранта збиралися у групи та поверталися до автобусів, припаркованих на кількох вулицях.

Відео Намети чи соцопитування: як заробити під час передвиборчої агітації в Україні

Передвиборча кампанія - непоганий час для того, щоб трохи підзаробити. І для цього не обов’язково брати участь у проплачених мітингах. Сніданок дізнався, скільки платять людям, що працюють у передвиборчих наметах, роздають агітаційні матеріали та проводять соціологічні опитування серед населення.  

Намети чи соцопитування: як заробити під час передвиборчої агітації в Україні

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин