П’ять промо-кампаній 1+1 медіа у фіналі PromaxBDA Europe Awards 2018

Одразу п’ять промо-кампаній 1+1 медіа потрапили до списку найбільш імовірних переможців міжнародної премії, фіналістів якої буде названо вже в березні.

Одразу п’ять промо-кампаній 1+1 медіа увійшли до шорт-листа PromaxBDA Europe Awards 2018 − однієї із найавторитетніших премій в сфері дизайну, телепромоушену та маркетингу в світі.

У категоріях "Channel Logo Design Across Multiple Media" та "Programme Specific Logo" номіновані оновлений логотип телеканалу "2+2" та лого програми "Model XL", які змагатимуться за першість з CTC Love, DFL Digital Sports GMBH, NBCUniversal International Networks UK-EM та іншими.

Титри, що відкривають одразу дві документальні стрічки телеканалу "1+1" − "Україна. Повернення своєї історії − 2" та "Діти перемоги" обрані фіналістами номінації "Programme Open/Titles". Їх  суперниками стануть проекти німецького каналу "TV 2", італійського "RAI Radiotelevisione" та компанії "Motionmakers".

Також здобувати відзнаки престижних європейських премій продовжує Музей новин, організація промо-кампанії якого серед номінантів PromaxBDA Europe Awards 2018 у категорії "Experiential or Stunt Promotion for a Consumer". За золото проект боротиметься з кейсами італійських FOX Networks Group та Discovery, а також CHANNEL 5.

Імена переможців будуть оголошені 13 березня на Церемонії нагородження у Римі.

Нагадаємо, що минулого року 1+1 медіа вже отримувала золото європейського PromaxBDA Europe Awards за промо до фільму "Розщеплені на атоми". Також у 2017 році два срібла світового PromaxBDA Global Excellence Awards група здобула за промо-кампанії до проектів "Чорнобиль 30 років" та "Розщеплені на атоми".

Залиште свій коментар