Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
П'ять тисяч разів були показані в ефірі мультфільми-переможці Effie та "Телетріумфу"

Раніше проект "Це наше і це твоє" отримав премію Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки.

Вперше спільний проект комерційного телеканалу та держави у галузі освіти був визнаний на найпрестижніших професійних конкурсах України. Так, проект телеканалу ПЛЮСПЛЮС та Міністерства освіти і науки України здобув "срібло" поважної маркетингової нагороди Effie Awards Ukraine 2016 та найвищу телевізійну нагороду "Телетріумф". Раніше проект отримав премію Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки.

"Це наше і це твоє" - це реакція телеканалу ПЛЮСПЛЮС на доленосні для країни події 2014 року, бажання команди телеканалу розповісти маленьким глядачам в якій прекрасній країні вони живуть. Так, проект стартує з коротких мультфільмів, у яких брендові персонажі телеканалу в ігровій формі розповідають цікаві факти про Україну. Оскільки, цінності у різних регіонах країни дуже різняться, потрібен був об'єднувальний фактор. Тому були обрані тільки незаперечні факти досягнень українців. Наприклад, наша "Мрія" - найбільший літак, а наша трембіта – найдовший музичний інструмент в світі.

2015 до проекту долучилось Міністерство освіти і науки України. Партнери спільно проводять конкурс історій і малюнків про те, чим пишаються маленькі українці. Проект зібрав понад 5 тисяч малюнків. За ідеями переможців ПЛЮСПЛЮС створив новий сезон проекту – 25 серій, котрі транслюються в ефірі з усіма малюнками переможців у титрах.

"Успіх проекту великою мірою завдячує відкритості до нового, бажанням змінюватись, впроваджувати нові альтернативні підходи до навчання Міністерства освіти та науки України. Від керівництва до вчителів з найвіддаленіших містечок нашої країни, які із захопленням ходили по місцевим музеям, відшукували цікаві факти про свій край, разом зі своїми учнями створювали творчі проекти. Ми вражені та захоплені нашою співпрацею та віримо, що вона не закінчиться на цьому проекті", - зазначила директор з маркетингу телеканалу ПЛЮСПЛЮС Ірина Мельничук.

Крім того, 2015 мультфільми "Це наше і це твоє" були рекомендовані МОН до показу на Першому уроці в молодшій школі, а з 2016 року мультфільми використовуються у школах як методичні матеріали.

"Проект "Це наше і це твоє" став ще однією сходинкою у вихованні великої любові до України, він надав можливість дітям розкрити свій талант та виявити почуття гордості за свою країну, рідний край. А зараз ми, переглядаючи мультфільми серії "Це наше і це твоє", маємо можливість пишатися нашими маленькими українцями: творчими, талановитими, натхненними", - зазначила Олена Артеменко, завідувач сектору Інституту модернізації змісту освіти.

В ефірі телеканалу мультфільми були показані вже більше 5 тисяч разів. У середньому кожен глядач побачив їх 40 разів, а діти цільового віку – 170 разів. Крім того, за комерційною аудиторією каналу ПЛЮСПЛЮС (Україна, 4-35 років) частка аудиторії програми в 2016 році збільшилася на 61% порівняно з показниками програми у 2014-му. А за час існування проекту його переглянули 16 млн 770 тис. глядачів.

Також у рамках проекту була організована виставка малюнків-учасників, котра стала національним рекордсменом, створені 3D-книжка та серія шкільних зошитів.

Переглянути мультфільми "Це наше і це твоє" можна на сайті каналу.

Залиште свій коментар

Вибір редакції