Пілоти літака МАУ добре знали аеропорт у Тегерані. Там вони відпрацьовували заходи на гірські аеродроми

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

В авіатрощі загинули троє пілотів.

На борту літака, який зазнав авіатрощі поблизу Тегерана, перебували одні з найдосвідченіших пілотів авіакомпанії МАУ. Вони добре знали аеродром у Тегерані, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

У літаку розбилися три пілоти: Володимир Гапоненко, Олексій Наумкін та Сергій Фоменко. У кожного - тисячі годин нальоту на цьому типу літака. Кожен багато разів літав до Тегерану. У помилку пілотів у МАУ не вірять. “Літак набрав висоту 2400 метрів. Помилка екіпажу мінімальна”, - каже віцепрезидент МАУ Ігор Сосновський.

Літак "Боїнг 737-800" за авіаційними мірками новий. Лайнеру лише три з половиною роки.

Аеродром Тегерана розташований неподалік гори, але не надто складний для посадки. Саме на цьому летовищі пілоти МАУ відпрацьовували заходи на гірські аеродроми. Це знайоме для них летовище. Повідомлення про загрозу теракту перед вильотом літака до авіакомпанії не надходило.

Відео У МАУ не вірять ні в технічну несправність судна, ні в помилку екіпажа

У Міжнародних авіалініях України не висувають власних версій катастрофи, але не вірять ні в технічну несправність судна, ні в помилку екіпажа. На борту перебували одні з найдосвідченіших пілотів авіакомпанії, які добре знали аеродром у Тегерані. Тим часом, досвідчені пілоти звертають увагу на відео  падіння літака. Лайнер МАУ не просто спалахнув у небі Ірану, він ще й вибухнув.  

У МАУ не вірять ні в технічну несправність судна, ні в помилку екіпажа

Українські пілоти уважно дивляться нічне відео з Ірану. На тому кадрі літак уже охоплений полум'ям, а потім стається вибух, після чого лайнер просто падає. "Боїнг 737" - це один із самих масових, самих популярних літаків в своєму класі. Він дуже-дуже надійний. І навіть відмова одного з двигунів не може бути причиною якоїсь катастрофи. Скоріш за все, там була якась інша причина", - каже пілот "Боїнга" Василь Лозовенко.

Пілот Лозовенко не вірить у технічну несправність. Він звертає увагу на дивний факт: іранські диспетчери не повідомляють, що українські пілоти перед падінням подавали сигнал тривоги. Натиснути кнопку і сказати "Мейдей" - це займає рівно одну секунду. Чому вони цього не зробили, а іранські видання ще рано-вранці написали про обстріл літака ракетою?

"Скоріш за все, вони не зрозуміли, що трапилось, бо якби вони зрозуміли, то в них був би час розібратися з проблемою і вирішити її. Тобто все відбувалося дуже швидко. Я думаю, що так", - каже він.

Кореспондент ТСН Олександр Загородний.

Залиште свій коментар

Вибір редакції