У "ПриватБанку" заявляють, що після аварії їхні сервіси та сайт знову запрацювали

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Аварія торкнулась найбільших українських провайдерів Інтернету.

Фахівці "ПриватБанку" відновили стабільну роботу сайту банку та веб-сервісів.

Про це повідомляє прес-служба банку.

Аварії зачепила мережу глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету - компаній "Укртелеком" і "DataGroup". Вона сталась на лінії зв’язку у Німеччині сьогодні, 4 жовтня, о 17.15.

Як повідомили у банку, завдяки нестандартним рішенням та створенню нового резервного каналу передачі даних ІТ-департамент банку в найкоротші терміни забезпечив стабільне функціонування більшості онлайн-сервісів.

Нагадаємо, влітку, 9 липня в Україні перестали працювати банкомати та термінали "Приватбанку". Люди не могли зняти гроші, розрахуватися карткою тощо. Тоді масштабний збій у роботі пояснили "аварією магістральних каналів зв'язку".

Залиште свій коментар

Вибір редакції