Подробиці другої авіатрощі на Сумщині: літак був без реєстраційних номерів

Подробиці другої авіатрощі на Сумщині: літак був без реєстраційних номерів

розбився літак на Сумщині / Фото: Фото Оксани Солодовник/ТСН

Слідчі припускають, що його банально розвернуло вітром, а пілот нічого не зміг зробити.

На Сумщині у Роменському районі розбився другий за останні кілька днів легкомоторний літак. Його 54-річний пілот загинув, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Тіло та документи чоловіка забрали, а літак лежить під охороною рятувальників. Наразі відомо, що він здійснював 30-кілометровий переліт з селища Липова Долина до Ромен. До місця призначення він не дотягнув лічені кілометри і впав на полі, засіяному пшеницею. Про трагедію у сусідньому селі дізналися випадково – коли вже побачили уламки. Місцеві господарства послуги літака не замовляли. Кукурудзяні поля тут обприскують лише великі аграрні компанії, керівництво яких перебуває у Києві та Чернігові. "Не повідомляють нам, не інформують, коли оприскують і чим. Воно ж було у полі. Ніхто не чув ні вибуху, ні падіння, нічого люди не чули", - розповіла голова Зарудянської сільської ради Любов Ярошенко.

На Сумщині знову розбився легкомоторний літак, пілот загинув

На Сумщині знову розбився легкомоторний літак, пілот загинув

Як і у випадку з першим літаком, на полі немає жодних слідів, які б вказували на поступове зниження чи спробу пілота приземлитися, тобто обидва повітряні судна різко впали. Але правоохоронці схиляються до того, що причини цьому різні. "У п’ятницю причиною стало зіткнення літака з лінією електропередач, внаслідок чого він перевернувся і впав. А у вчорашньому випадку літак розвернуло вітром, і він впав. Точну причину буде встановлено в ході експертиз", - пообіцяв перший заступник керівника Роменської місцевої прокуратури Анатолій Гриценко.

Обидва пілоти загинули миттєво. У кабінах літаків знайшли паспорти, свідоцтва комерційних пілотів, медичні сертифікати. Льотчики були дуже досвідчені, раніше працювали в цивільній авіації у Миколаївському аеропорту. Прописані за однією адресою – у тамтешньому студентському гуртожитку. "І той, і той у нас проживали. Але Ошурко уже давно не живе в гуртожитку. І Аксьонов давно не живе. Ну років зо 20 точно", - переконує паспортистка гуртожитку Ірина Шаповал. Миколаївські льотчики, які знали загиблих, на камеру не спілкуються, а поза нею припускають, що останні кілька років пілоти працювали неофіційно, найпевніше, у Дніпрі, бо саме там півтора місяця тому проходили медкомісію.

Відомо, що агрокомпанії замовляли оброблення полів у полтавській фірмі, яка, своєю чергою, винаймала повітряні судна. Де і у кого – правоохоронці поки що не з’ясували. "Якщо на першому літаку були і заводська табличка і реєстраційний номер, то на другому літаку, який впав учора, ніяких реєстраційних позначок не було. Обидва літаки – це одномоторні легкі літаки Х-32 БЕКАС", - пояснив Гриценко. Поки що нез’ясованим лишається й те, де і чим заправляли літаки, коли востаннє вони проходили техогляд і найголовніше – хто координував польоти.

Кореспондент ТСН Оксана Солодовник

Повʼязані теми:

Наступна публікація