Політики поспішають рекламуватися на бігбордах, поки дешево

Поява великої кількості зовнішньої політичної реклами пояснюється дірками в українському законодавстві. Рекламуватися до початку передвиборчої кампанії законно.

Передвиборча кампанія перед президентськими виборами ще не почалася, а на вулицях країни вже повно бігбордів з обличчями політиків. Виявляється, жодних законів вони не порушують.

У Криму вже висять усміхнені обличчя Віктора Януковича, який бажає миру кримчанам. Крім того, його партія рекламує сам півострів – Віктор Янукович був тут нещодавно. Віктор Ющенко традиційно видає послання на злобу дня та до національних свят. Останні щити – до Дня Конституції. Щитів прем'єр-міністра Юлії Тимошенко поки що не видно, хоча і вона зазвичай не пропускає привітань, принаймні, із жіночими святами.

На великих бігбордах з'явився Борис Тарасюк. Але він твердить, це не його особиста реклама, а реклама Народного руху України, пов'язана з його 20-літтям. На питання, чи збирається він у президенти, Тарасюк відповідає, що це вирішить з'їзд партії, що буде в жовтні.

Проте у зовнішній рекламі перевершив всіх Арсеній Яценюк, і не тільки кількістю, а й креативністю. Ідею мілітаристських кольорів на щитах він пояснює тим, що кольори відображають настрої в країні, підкреслюючи, що це не політична реклама.

Вже готова нова реклама кандидата у президенти Анатолія Гриценка. Він рекламувався і раніше, це була конституція порядку. На свіжих бігбордах слово "порядок" уже не прив'язане до Конституції, а просто до Гриценка.
Іще один різновид появи політиків на зовнішній рекламі – це журнали, де на першій сторінці – фото політиків, як-от Валерія Коновалюка.

"Ні у кого не виникає сумніву що я буду приймати достатньо активну участь в найближчих президентських виборах для того, щоб зробити все можливе для перемоги нашого кандидата Віктора Януковича", - розтлумачив ідею реклами Коновалюк.

Бігборди з політиками, що з'являються зараз, юридично нічого не порушують. До офіційного старту кампанії ще приблизно два місяці. У ЦВК кажуть, що дія закону поширюється тільки на період офіційної кампанії, та й покарань за порушення не передбачено.

Відтак рекламісти нарешті можуть поліпшити своє становище, коли на вулицях порожніють рекламні щити.
Наразі один великий бігборд у середньому коштує близько трьох тисяч гривень на місяць. Якщо купувати оптом, обіцяють знижки.

Ближче до виборів, в Україні можуть розібрати всі вільні щити, тоді рекламісти матимуть можливість улаштувати аукціони – віддавати тому, хто заплатить більше. А те, що на президентській кампанії не економитимуть, політологи передбачають уже зараз.

Про усе розмаїття зовнішньої політичної реклами – у сюжеті ТСН.

Читайте також:

Українські зірки підуть в депутати, щоб легалізувати наркотики

Тимошенко пообіцяла, що після виборів почне саджати

В Росії на білбордах рекламують Сталіна

БЮТ, Партія регіонів та Блок Литвина стали лідерами замовних статей

ВідеоКриза політичній рекламі не перешкода

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: