Понад 16 годин простою у холоді та без їжі. Новий вагон “Київ-Відень” зламався посеред дороги

Дата публікації
Перегляди
18к
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Понад 16 годин простою у холоді та без їжі. Новий вагон “Київ-Відень” зламався посеред дороги

Фото: Крюківський вагонобудівний завод

Одна з пасажирок зазначила, що оскільки її дитина була прооперованою і тільки виписаною з лікарні, вони були змушені полетіти літаком.

У столиці Австрії, в понеділок, 11 грудня зламався поїзд "Відень - Київ", через що українці змушені були після 16-годинного очікування добиратися своїм ходом додому.

Варто зазначити, що "Укрзалізниця" запустила міжнародний маршрут зовсім недавно, 10-го грудня. Вагони обіцяли виготовити на вітчизняному підприємстві, щоб вони були пристосовані до ширини колії європейських залізниць.

Але під час першого ж рейсу у вагона виникли проблеми і українцям застряглим за кордоном довелося повертатися іншими способами.

Одна з пасажирів поїзда "Відень - Київ" Марина Ісмаїлова розповіла ТСН.ua про подію.

Вона зазначила, що 11 грудня о 17 годині поїзд вирушив з вокзалу Відня. Це був австрійський потяг, до якого причепили вагон від "Укрзалізниці".

"Ми від'їхали і вже на першій станції від Відня, буквально через 15 хвилин, нас зупинили і далі ми не поїхали. Там був ураган і в Угорщині обірвало дроти. Пасажирів з сусідніх вагонів (2 вагони і один вагон-ресторан) забрали автобусом о 00:30 ночі і відвезли до Будапешта і розселили по готелях або когось відправили електричкою кому куди треба було. Це все люди з Угорщини, Австрії, загалом європейці. А наш вагон відігнали туди, де вони відстоюються, і нас просто залишили у вагоні, де було ні їжі, ні нормальних умов, ні опалення", - розповіла Марина.

У Києві представили вагони, які увійдуть до складу потяга на Відень

У Києві представили вагони, які увійдуть до складу потяга на Відень

Вагон простояв усю ніч, приблизно до 7 години ранку і потім знову рушив, нібито, за маршрутом, але український причіпний вагон не витримав і у нього загорілися колодки.

"Почалося задимлення, мало не пожежа. Ми були там одні, тягнули тільки наш український вагон, тому що, всіх інших пасажирів забрали автобуси", - додала пасажирка.

Марина додала, що коли поїзд зупинився під Будапештом, угорці нічого не говорили і не пояснювали, а поїзд "просто стояв і охолоджував свої колодки".

"Наші провідники, що могли, те й робили, до них претензій ніяких немає. Провідники наші дзвонили в Україну і вони нам повідомили, що і керівництво "Укрзалізниці", і посол в курсі, і МЗС. На цей момент у нас вже було 16 годин простою", - сказала вона.

За словами українки, чай провідники пропонували, але іншої їжі не було, хоча під час купівлі квитків було зазначено, що до вартості квитка входить сніданок.

Вагон "Київ-Відень", у якому їхали українські пасажири. / Фото: Марина Ісмаілова facebook

Трохи пізніше, поїзд відтягнули до депо для перевірки, протримали там ще певний час, а потім сказали пасажирам, що цей вагон їхати далі не може.

"Потім нам сказали, що залишатися в депо нам не можна, в вагоні теж, і відправили нас до кімнати відпочинку на вокзалі. Це було вже 12 години дня. Ми просили надати нам автобус, щоб нас довезли хоча б до кордону або до Відня, але вони відмовилися. Ми від'їхали всього на 50 км від Відня", - додала Марина.

У кімнаті відпочинку всім українцям дали безкоштовний чай і каву. Їм оголосили, що необхідно сидіти і чекати до 19-ї ще один вагон, який буде їхати до Києва наступного дня.

"Нам сказали, що будуть розселяти до того вагона, де будуть вільні місця. Хоча, продаж вже закрили. Я їм кажу: "Куди ви нас будете туди розселяти? Скільки всього куплено квитків, де ми там будемо сидіти?". А вони мені кажуть, що нічого не знають. Тобто, нічого не зрозуміло, на яких полицях ми б їхали або на підлозі нам спати довелося б", - зазначила Марина.

Вона також додала, що її дитина була прооперованою і тільки виписаною з лікарні, тому вони були змушені полетіти літаком.

"Ось тільки сьогодні, 13 грудня, вночі ми повернулися додому, а що з усіма іншими пасажирами невідомо. Всього квиток дорослий коштував 111,60 євро (приблизно 3500 грн), а дитячий - 55,80 євро. З приводу інциденту, з "Укрзалізниці" з нами ніхто не зв'язувався", - розповіла Марина.

ТСН.ua не вдалося отримати коментар від "Укрзалізниці", ми відправили запит і наразі очікуємо на відповідь.

Наступна публікація