Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Попросив допомогти з мопедом і зґвалтував: у Львові розшукують чоловіка, який напав на школяра

Попросив допомогти з мопедом і зґвалтував: у Львові розшукують чоловіка, який напав на школяра

Інцидент стався на Левандівці.

У Львові 18 червня в районі Левандівки невідомий чоловік зґвалтував 12-річного хлопчика. Зловмисник заманив дитину до себе просто під час прогулянки хлопчика з матір'ю. Поліція розшукує педофіла.

Про це повідомляють у поліції Львова.

З'ясувалося, що хлопчик гуляв із мамою аж раптом невідомий чоловік покликав його, аби він допоміг відтягнути мопед. За це зловмисник пообіцяв купити дитині газований напій.

Згодом 12-річний школяр  повернувся додому та розповів мамі, що його зґвалтували. Дізнавшись про інцидент, жінка повідомила у поліцію.

Наразі правоохоронці встановлюють всі обставини події і розшукують чоловіка. Із хлопчиком працюють психологи. Відкрито кримінальне провадження, зловмиснику за скоєне загрожує до 15 років позбавлення волі.

Тим часом, місцева спільнота "Чим живе Левандівка" опублікувала фото ймовірного ґвалтівника. На світлині зображено чоловіка віком 30-40 років, він у темних окулярах, кепці та синій футболці. 

Згвалтування на Левандівці
Спільнота у Facebook "Чим живе Левандівка"
Фото імовірного ґвалтівника, якого розшукує поліція.

Зауважимо, що у соцмережах з'явилося повідомлення про те, що ґвалтівника вже спіймали. Утім у поліції наразі не підтверджують і не спростовують цю інформацію. "Наразі я не можу коментувати цю інформацію. Триває розслідування", - розповіла TСН.ua речниця Нацполіції у Львівській області Світлана Добровольска.

Нагадаємо, у Харківській області затримали 37-річного чоловіка, який намагався згвалтувати дитину. Він побачив 13-річну дівчинку, яка проїжджала на велосипеді. Чоловік зупинився та штовхнув дитину руками в спину, внаслідок чого вона впала на землю. Після цього він намагався зґвалтувати малолітню, однак злякався, що хтось може побачити та відпустив її.

Залиште свій коментар

Вибір редакції