Рада планує легалізувати електросамокати: за якими правилами в Україні їздитимуть водії швидкого транспорту

Згідно із законопроєктом, водіїв електротранспорту прирівняють до велосипедистів.

Верховна Рада 4 вересня проголосувала в першому читанні за законопроєкт, який прирівнює електросамокати та моноколеса до велосипедів і запроваджує чіткі правила користування цим транспортом. До чого можуть зобов‘язати власників дорожніх ґаджетів та що дозволено їм нині — про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Водії електротранспорту невдовзі зможуть стати повноцінними учасниками дорожнього руху. Киянка Тетяна, яка вже понад пів року має електросамокат, скаржиться, що дорогою до роботи доводиться їхати поруч з автівками або з пішоходами, бо у столиці відсутні дороги, пристосовані для їзди на електросамокатах.

"Там, де люди, я намагаюся бути обережнішою, дещо повільніше їхати. Непристосовані дороги для велосипедистів, для людей, які мають такий транспорт, як самокат", — розповідає Тетяна.

Відео Електросамокати та моноколеса: до чого можуть зобов`язати власників дорожніх гаджетів

Електросамокати та моноколеса в законі. Вже невдовзі легкий електротранспорт можуть прирівняти до велосипедів. Проєкт закону ухвалений у першому читанні. До чого можуть зобов`язати власників дорожніх гаджетів та що дозволено їм нині – далі у сюжеті.

Електросамокати та моноколеса: до чого можуть зобов`язати власників дорожніх гаджетів

Згідно із законопроєктом, власникам електротранспорту потрібно буде рухатися велодоріжками або краєм проїзної частини, керувати лише справним транспортом, не їхати напідпитку та не користуватись телефоном під час руху. За порушення правил, попередньо, передбачено штраф у розмірі 85 гривень. Але до другого читання проєкт можуть змінити.

Авторка законопроєкту, нардепка Юлія Клименко пояснює, що поки тримають дискусії щодо того, чи дозволяти електросамокатам рухатися тротуарами, де ходять пішоходи.

У поліції ухвалення закону підтримують, мовляв, нині до кермувальників такого транспорту є лише загальні вимоги.
Перший заступник керівника патрульної поліції Олег Білошицький зауважив, що водії електротранспорту не знають, що вони мають робити, перебуваючи на дорозі, саме тому цей закон необхідний. Водночас патрульні кажуть, що також готові пересісти на електротранспорт, якщо виникне потреба у цьому.

Фахівець із дорожньої безпеки розповідає, що мобільного транспорту в Україні щороку значно збільшується. Тому в містах має зростати кількість нових велодоріжок, хоч і не всюди це дозволяють зробити норми. Зі слів аудитора з дорожньої безпеки, лише у Києві повинно бути щонайменше 200 кілометрів велодоріжок.

Журналіст і оператори ТСН провели експеримент і вирушили із Контрактової площі до Маріїнського парку, але один із них на електросамокаті, інші — на автівці. Так, кореспондент доїхав за 11 хвилин, колеги на автомобілі — на хвилину раніше.

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Новини партнерів