Ремонт на Шулявці: ТСН проінспектувала демонтаж, а чиновники назвали кількість аварійних мостів в Україні

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Журналісти у понеділок ввечері не спостерігають бурхливої роботи з демонтажу Шулявського мосту.

Від самого ранку в'їзд до Києва скували багатокілометрові затори. Усе - через Шулявський міст, який вихідними закрили для проїзду і вже розпочали демонтувати, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Станом на вечір 18 березня, за словами, кореспондента ТСН Олександра Загороднього, тисячі киян застрягли у заторах, намагаючись виїхати за межі міста. "Проспект Перемоги не просто центральна вулиця, це вулиця по якій в'їжджають із західного напрямку. Теоретично об'їхати можна, по Кільцевій дорозі, але це гак потрібно робити кілометрів 10-20, також із заторами. Є ще два з'їзди, але там вузькі вулиці і проїхати дуже важко", - розповів журналіст.

За його словами, активної роботи з демонтажу наразі немає - до шляхопроводу зовсім нещодавно під'їхало кілька машин комунальників, втім бурхливого процесу демонтажу не спостерігається. Ймовірно цим і обумовлено те, що роботи з реконструкції Шулявського мосту триватимуть так довго - майже півтора року. "Вочевидь, нам вже завтра дорікнуть, що ми не спеціалісти і не знаємо, як правильно потрібно будувати, але ми вміємо користуватися інтернетом, за дві хвилини я знайшов десятки роликів, в яких показано, як за одну ніч подібні шляхопроводи руйнують", - підкреслив журналіст, зауваживши, що хоча б руйнувати в Україні могли би швидше.

ВідеоУ Києві виникли великі затори через ремонт Шулявського моста

Шулявський міст у столиці вихідними закрили для проїзду і вже почали його демонтувати. Про це, а також про об'їзні маршрути, міська влада повідомляла раніше. Чи скористалися ними кияни, і яка ситуація на дорогах нині – далі у сюжеті.

У Києві виникли великі затори через ремонт Шулявського моста

За роботою дорожників уважно стежать водії, які нудьгують у заторах. Аби міст об'їхати, на проспекті Перемоги поставили додаткові світлофори та поробили дірки у відбійниках. Нахабніші - порушують правила, чемніші - стоять у заторах. Патрульні на червоний сигнал махають водіям, щоб їхали і не зупинялися. Однак, більшість опитаних водіїв кажуть, що дорожні незручності готові терпіти, головне, щоб нічого "не впало".

Падати з мосту почало два роки тому. Тоді бетоном привалило припарковані внизу машини. Мер Кличко констатував, що шулявський міст "втомився". Втомитися півсторічному мосту допомогли й пожежі під ним. Двічі знизу спалахував речовий базар.

Обгорілий, підпертий арматурою, втомлений міст офіційно відправили на відпочинок. За планом його мають розібрати повністю. Обіцяють, що теперішній шляхопровід, перетвориться в ось такий: з додатковими з'їздами та велосипедними доріжками. Усе розібрати та зібрати планують десь за півтора роки. І витратять на це майже мільярд гривень.

Водночас своєї черги на ремонт чекають іще тисячі аварійних переправ по всій країні. Їх обіцяють відбудувати впродовж найближчих чотирьох років. А поки водії вимушені ризикувати, щоразу виїжджаючи на небезпечні мости. Споруд, що в аварійному стані у Києві, нараховується понад 70.

Інженер Роман пояснює: конструкції вже справді "втомилися", адже зводили їх десятки років тому, і металеві прути всередині блоків заіржавіли. "Стан критичний, ремонт не допоможе. Треба розбирати і знову будувати", - стверджує інженер-проектувальник Роман Кучер.

Але тоді головне довести справу до кінця. До прикладу, Подільсько-Воскресенський міст будують уже чверть століття. Столична влада обіцяє запустити по ньому рух 2021-го року.

ВідеоШулявський міст обійдеться міському бюджету столиці майже у 1 млрд гривень

З самого ранку в'їзд до Києва скували багатокілометрові затори. Все через Шулявський міст, який вихідними повністю закрили для проїзду і вже розпочали демонтувати. Про це, а також про об'їзні маршрути, міська влада повідомляла раніше. Наскільки ними скористалися кияни – далі у сюжеті.  

Шулявський міст обійдеться міському бюджету столиці майже у 1 млрд гривень

Ремонт центрального мосту через Дніпро в Дніпрі триває вже третій рік поспіль. Строки постійно переносять, міняють підрядника і збільшують кошторис. Головна переправа міста стала аварійною понад десять років тому Торік цей міст уже ремонтували, але невдовзі на водіїв знову чекають перекриття половини смуг, реверсний рух та постійні затори - для ремонту перекриють другу половину.

Тернопільщина, Гаївський міст. Це - ділянка міжнародної траси. Cкільки ще протягне споруда, фахівці не прогнозують. Переправу торік уже звузили для руху, поставили відбійники і заборонили проїзд фурам, але марно - вони курсують і надалі. Лише на перший етап ремонту треба майже півсотні мільйонів гривень, які міські чиновники чекають від уряду.

Переїзд через річку на Рівненщині – теж частина національної траси, яка веде до Білорусі. Міст визнано аварійним, але торік його лише підлатали та укріпили. Капітального ремонту шляхопровід чекає цього року. "Передбачено 15 мільйонів гривень саме на виконання робіт саме по цьому мосту... До ремонту обвалитися він не повинен", - каже речник Служби автодоріг в Рівненській області Дмитро Леонтюк.

Міст у місті Сторожинці, що на Буковині, зруйнований повінню ще дев'ять років тому. Жителям, щоби дістатися іншого берега доводиться обїжджати півміста. Гроші на ремонт уряд виділив теж іще кілька років тому, але підрядники його так і не закінчили. А торік улітку обвалився прогін на якому стояв електричний кран.

Загалом в Україні близько 17 тисяч мостів, і третина потребує ремонту, кажуть чиновники. Зокрема, згадують про це після надзвичайних подій, як то обвалу Шулявського шляхопроводу в Києві, чи торішньої трагедії в Європі, коли унаслідок обвалу Італійського мосту загинули десятки людей.

Полагодити українські конструкції чиновники обіцяють за найближчі 4 роки. Доти - сотні мостів і шляхопроводів лишаються з пошкодженими опорами та дірками в асфальті.

Нагадаємо, Шулявський міст обвалився 27 лютого 2017 року. Реконструкцію запланували на листопад 2018 року, але строки перенесли на січень 2019 року.

Кореспонденти ТСН Антон СтрашкоІнна Боднар, Ольга Павловська, Світлана Павук, Олег Тудан, Анна Махно

Залиште свій коментар

Вибір редакції