Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Що спільного між Apple та IQOS? Кен Сігал приїхав на презентацію IQOS 3 DUO

Все ще сперечаємося про те, яка з подій 25 жовтня була яскравішою. IQOS презентував нову модель IQOS 3 DUO. А спеціальним гостем на презентації був Кен Сігал. Так, той самий, який придумав букву "i" для гаджетів Apple і знаменитий слоган "Think different".

Кен Сігал працював разом зі Стівом Джобсом протягом 12 років у ролі креативного директора рекламних агентств, що займаються маркетингом Apple і NeXT. Сам про свою кар'єру Кен говорить коротко: "Toiled as Steve Jobs 'ad guy for 12 years" (12 років впахував рекламістом Стіва Джобса).

Своїй співпраці з Apple Сігал присвятив дві книги: "Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success" ("Шалено просто. Надихаючі приклади Apple") та "Think Simple: How Great Leaders Defeat Complexity". Перша з них стала бестселером за версією New York Times.

У книгах Кен Сігал аналізує принципи, на яких ґрунтується робота Apple. Про це ж він розповідав гостям на презентації IQOS 3 DUO. Книги Кена читаються легко і цікаво, але наживо колишній креативний директор еплівських агентств звучить ще крутіше.

IQOS_реклама

Тож які принципи найбільше поважають в Apple, і причому тут IQOS?

"Геніальність Apple в тому, що вона часто бачить потенціал людяності там, де інші компанії його не помічають, і володіє дизайнерською та інженерною майстерністю, щоб втілити задуми в життя. Іноді Apple навіть не потрібно розробляти ідею з нуля, як було з iPod і ринком аудіоплеєрів. Концепція, можливо, вже існує, і їй не вистачає тільки одного – Простоти. А в цьому світі вона вирішує все " Кен Сігал

Принцип перший – Простота. Зробити щось складним – просто. Складно – зробити простим.

Скрізь, де може не бути зайвих рухів, кнопок, інформаційного шуму – їх не повинно бути. Шлях користувача до будь-якої мети повинен бути максимально коротким. В ідеалі -– в один крок.

Хороший приклад – історія про розмову СЕО Nike і Джобса. CEO Nike подзвонив Джобсу і попросив у нього поради. Той відповів: "У Nike повно відмінних продуктів, але ви також робите купу всякого мотлоху. Позбавтеся від мотлоху, фокусуйтеся на якісних продуктах".

"Простота може бути важче складності. Потрібно наполегливо працювати, щоб очистити свої думки, щоб зробити їх простішими. Але в кінцевому рахунку це того варте, тому що, домігшись свого, ви зможете зрушувати гори". Стів Джобс

Принцип другий – Сміливість. Бути сміливим – це відкинути навіть вподобану ідею в ім'я простоти. Потрібно мати сміливість творити нове, всупереч звичним стандартам, не шукати компромісів. Щастя, що у Apple було достатньо сміливості, щоб створити iPhone, а не вигадувати, як підключити кнопкову Нокію до інтернет-кабелю.

Принцип третій – Людяність. Людяність більшою мірою витікає з простоти. Адже те, що просто – вже людяно. В Apple розуміють, що людяними компанію, продукти та маркетинг роблять не фамільярна, панібратська комунікація і не банальні рекламні образи – ретривери-діти-білозубі посмішки.

"Дозвольте розвіяти один з найпоширеніших міфів про те, що робить компанію людяною. Якщо ви працюєте в сфері маркетингу хоча б кілька років, ви стикалися з вимогою клієнта зробити рекламу більш людяною. Як правило, клієнт має на увазі під цим неодмінне зображення людей. Зрештою, як же ще бути людиною і людяним, якщо не показувати на картинці людей, чи не так?

Питання в тому, наскільки ви задієте уяву і яку картинку захочете намалювати. Людяність у рекламному посланні визначає його тон, який створюється поєднанням тексту і відеоряду.

Включення у відеоряд образів людей – лише один зі способів. Слова можуть бути "людяними" рівно в тій же мірі. Коли ви розповідаєте колезі, що вчора плакали, дивлячись на гру дочки в шкільному спектаклі, вам не потрібно підкріплювати свої слова фотографією. Вже те, як ви розповідаєте, передає ваші емоції". Кен Сігал

IQOS_реклама

IQOS – Apple в світі курців

Не дивлячись на те, що назва IQOS починається з "i", до iPhone, iPad, iPod та інших еплівських гаджетів відношення він не має. Хіба що філософією. IQOS – один з тих продуктів, які створені відповідно до принципів Apple.

Коли розробники поставили собі за мету створити менш шкідливу альтернативу сигаретам, вони не пішли екстенсивним шляхом. Не стали вигадувати нові 11-шарові фільтри в сигаретах або намагатися допрацювати китайські електронні сигарети. Не стали шукати компроміси з уже існуючими продуктами. Замість цього мали достатньо сміливості, щоб обнулити весь накопичений досвід і почати з самого початку, як у свій час зробили Apple, Tesla або Space X.

Почали з питання: Чого хочуть курці?

Самих курців питати не стали. Тому що, як казав Стів Джобс, "Дуже важко розробляти продукти за допомогою фокус-груп. У багатьох випадках люди не знають, чого вони хочуть, поки ви їм це не покажете".

Припустили, що курці хочуть двох речей – продовжувати палити, але перестати бути соціальними вигнанцями. Усе.

А як же турбота про здоров'я? Правда в тому, що людина, яка свідомо вирішила палити, так само свідомо бере на себе ризики для здоров'я, пов'язані з палінням. Ті, у кого турбота про себе стоїть на першому місці, не палять. Той факт, що IQOS істотно знижує шкоду для здоров'я (а це вже доведений факт) – скоріше данина світовому ЗОЖ-тренду і спосіб очистити не тільки легені, але і репутацію курців.

Згадайте, до недавнього часу такі ситуації були нормою:

"Якщо ти будеш палити, я з тобою розійдуся. Ненавиджу запах і смак диму".

"Молодий чоловіче, йшли б ви звідси. Не треба труїти всіх навколо своїм димом".

"Хлопці, не замовляйте без мене. Я швиденько зганяю на вулицю, перекурити".

"Рейтинг водієві – 1. В машині накурено. Неможливо їхати".

Курців загнали в продимлені курилки-резервації, заборонили палити в барах і громадських місцях. Це, безумовно, правильно. Від шкідливих звичок тих, хто їх свідомо обрав, не повинні страждати ті, хто не палить. Тільки курцям від усвідомлення соціальної справедливості обмежень навряд чи легше.

Головне, що зробив IQOS – повернув курцям свободу і соціальне прийняття

З IQOS немає диму, попелу і пасивного куріння. Його можна використовувати в приміщенні – дома, в офісі, в барі, в авто, і не відчувати себе відщепенцем та не ловити на собі осудливі погляди. На руках і волоссі не залишається неприємного запаху, а з рота не пахне попільничкою.

Все зводиться до того, що IQOS повернув право влаштувати перекур у власному авто, у себе в ліжку або в барі за коктейлем. Та й виглядає він так, як того вимагає 21 століття: технологічний, ергономічний, продуманий до дрібниць.

Але при цьому зберігаються ритуал і смак, які цінують курці. Тому що тютюн є тютюн, а пластиковий мундштук у роті, громіздкий вейп на всю долоню та клуби пари з ароматом папаї і карамболя – це не те. Це і є людяність в розумінні Джобса.

Новий IQOS 3 DUO

25 жовтня в Києві презентували нову модель – IQOS 3 DUO. Місяцем раніше її показали на глобальній презентації в Токіо.

IQOS_реклама

IQOS 3 DUO додав ще трохи свободи, простоти і людяності.

• 2 використання поспіль

Всім, кому не вистачало одного стіка на перекур, присвячується. У тримачі нової моделі IQOS вбудована нова батарея, потужності якої вистачає на 2 використання поспіль без підзарядки. При цьому розмір тримача не змінився.

• 11 секунд на підзарядку при повністю розрядженій батареї

Офіційно виробник заявляє, що повністю розряджений тримач (після 2 стіків) заряджається до 1 стіка за трохи менше, ніж 2 хвилини (1:50). Але користувачі вже діляться "пасхалкою": якщо перші два стіки були використані з середньою швидкістю (а не за максимально допустимі 6 хвилин на кожний), то розрядженому тримачеві вистачить 11 секунд, щоб відновити заряд батареї до 1 стіка.

• Гарантійний талон оформляється через NFC і приходить у Viber

Оновлення торкнулися не тільки використання пристрою, але й сервісу. Щоб отримати гарантійний талон, не потрібно діставати з коробки паперову книжечку, чекати, поки в неї поставлять мокру печатку, і переживати, як би не загубити її потім. У нових айкосах вбудовано NFC-чіп. Підносиш IQOS до смартфону, у випливаючому вікні підтверджуєш реєстрацію пристрою, отримуєш у Viber унікальний номер, який є гарантією. Якщо повідомлення загубиться, а з девайсом щось трапиться – не страшно. Його можна перевірити на сайті або в магазині: з пристрою все одно зможуть зчитати прив'язаний до нього номер гарантії.

У деяких айфонах конект через NFC може не спрацювати. Apple ретельно і з підозрою ставиться до будь-яких NFC, якщо це не про Apple Pay. Для таких випадків всередині коробки IQOS є QR-код, що запускає той же сценарій.

На презентації анонсували, що продажі пристрою почнуться з 1 листопада. А поки що вже можна оформити попереднє замовлення на офіційному сайті iqos.ua.

Залиште свій коментар

Вибір редакції