Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Школярів з окупованого Донбасу та Криму будуть заохочувати вступати до українських вишів

Діти зможуть вчитися дистанційно.

Абітурієнти з тимчасово окупованих територій матимуть змогу здобувати освіту в будь-якому закладі вищої освіти України. Для цих дітей Кабмін розробляє спеціальну програму зі створення сприятливих умов вступу та подальшого навчання в українських ВНЗ.

Про це розповіла міністерка у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій, внутрішньо переміщених осіб Оксана Коляда, передає "Урядовий портал".

За її словами, в Україні буде розроблена державна програма, яка допоможе заохотити дітей та молодь, які змушені жити на тимчасово окупованій території, і дасть можливість отримати українську освіту. 

Для заохочення таких студентів програма буде передбачати стипендії на навчання в будь-якому українському виші, забезпечення гуртожитками, можливість подальшого навчання і стажування в іноземних ВНЗ. Також в уряді планують розробити механізм подальшого працевлаштування для молоді.

Крім того, в уряді мають намір розвинути процес отримання дистанційної шкільної освіти для дітей, які проживають на тимчасово окупованій території.

Нагадаємо, у 2019 році Україна спростила умови вступу для абітурієнтів із тимчасово окупованих територій. Завдяки освітнім центрам "Донбас-Україна" і "Крим-Україна", які працюють від 2016 року, діти з окупованого Криму і Донбасу мали змогу вступити без зовнішнього незалежного оцінювання, паспорта і атестата. 

Відео Дітям з окупованих територій, які не змогли здати ЗНО, обіцяють додаткову сесію

Майже 700 дітей із окупованої частини Донеччини не змогли скласти ЗНО з української мови та літератури. Їх завернули, коли діти прямували на підконтрольну Україні територію. Про це пише в соцмережі заступник очільника Донецької військово-цивільної адміністрації і обіцяє додаткову сесію для вступників.  

Дітям з окупованих територій, які не змогли здати ЗНО, обіцяють додаткову сесію

Залиште свій коментар

Вибір редакції