Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Скрипку розіграв наближений до Кремля пранкер Вован

Артист заявив, що над скандалом працювали спеціалісти.

Українського музиканта Олега Скрипку розіграли російські пранкери.

Артисту подзвонив громадянин Росії пранкер Вован і представився міністром МВС Арсеном Аваковим.

"Це інформаційна бомба, яка зараз розірвалася і вона розвивається за таким сценарієм, який був прорахований. Це було не інтерв'ю, це була розмова три місяці тому зі студентами абсолютно на іншу тему. Я перед вами вибачаюся і перепрошую перед усіма російськомовними людьми і людьми, які на інших мовах розмовляють, за себе і за тих, хто це все зробив, зрежисував. Я думаю, що завдання цих людей нас посварити і відвернути увагу від важливих проблем", - сказав Скрипка.

Він додав, що отримав "мільйон дзвінків саме з Росії", де велика активність, через що посварились всі артисти між собою. Крім того, є хвиля активності "ботів", коли їхня кількість в три-чотири рази більша за реальних користувачів. "Я завжди розповідаю, і моя думка не змінилася, що завжди треба підтримувати українську мову", - повідомив Скрипка, зазначивши, що навіть не слово "гетто" розповідалось в анекдоті, запис якої за дивним збігом обставин опублікували в день народження нациста Адольфа Гітлера.

Свою позицію стосовно цього випадку артист згодом висловив дописом у соцмережі.

Скрипка переконаний, що розпалюванням скандалу займались професіонали.

Пранкер Вован є племінником помічника президента Росії Владислава Суркова.

Нагадаємо, користувачів Інтернету обурив вислів Олега Скрипки: "Люди, які не можуть вивчити українську, мають низький IQ, таким ставлять діагноз "дебілізм". Треба їх відокремити, тому що вони соціально небезпечні, треба створити гетто для них. І будемо допомагати їм, як допомагають людям з вадами, на волонтерських засадах будемо співати їм "Володимирський централ"", - зазначив Олег, додавши: "Якщо люди не володіють українською, вони мають повне право шукати роботу в інших краях".

Залиште свій коментар

Вибір редакції