Смерть на залізничних переїздах: чому стаються трагедії і чому так мало шлагбаумів

Дата публікації
Перегляди
1521
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Смерть на залізничних переїздах: чому стаються трагедії і чому так мало шлагбаумів

Фото: УНІАН

У наймасштабнішій аварії на переїзді загинули одразу 45 пасажирів маршрутки.

Протягом 2017-го року на залізничних переїздах сталося понад 60 аварій, унаслідок яких - 19 загиблих і 20 травмованих. Будувати надземні пішохідні переходи або тунелі, кажуть в "Укрзалізниці", надто дорого.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Із п'яти тисяч переїздів лише близько 400 (8%) мають шлагбауми, що цілком блокують проїжджу частину. А понад тисяча переїздів (це щоп'ятий) узагалі не обладнані сучасною автоматикою. Низький рівень безпеки на залізниці укупі з порушеннями правил дорожнього руху водіями призводив до катастроф на переїздах.

У наймасштабнішій загинули одразу 45 пасажирів маршрутки під час зіткнення з потягом в жовтні 2010-го року на Дніпропетровщині. Тоді в Марганці маршрутний автобус виїхав на переїзд, не зважаючи на сигналізацію, але проскочити не вдалося. Електровоз протаранив переповнену людьми маршрутку. Загинули 45, вижили вісім.

Сигналізація працювала з перервами, казали місцеві. Слідча комісія несправностей не знайшла. Винними визнали загиблого водія і власника транспорту. Аварійний переїзд закрили і побудували міст. Після аварії на міст знайшлося 48 млн грн. В "Укрзалізниці" зізнавалися, що це єдина збудована розв’язка за останні роки. А модернізація полягає у зведенні автоматичних шлагбаумів.

В Україні залишається більше тисячі необладнаних залізничних переїздів

В Україні залишається більше тисячі необладнаних залізничних переїздів

У Тарасівці на Київщині на переїзді - по одному шлагбауму на кожну смугу. Карета "швидкої", намагаючись проскочити переїзд, зіштовхується з пасажирським потягом. Вагітна жінка, чоловік і лікар загинули на місці. Вижив водій. Серед причин трагедії тоді називали несправний шлагбаум, що опускався із запізненням. Після аварії в Тарасівці весь час перевіряють автоматику. Поставили додаткові шлагбауми – по два з кожного боку, щоби неможливо було об’їхати.

2014 рік. Через три роки після Марганця майже один в один повторюється трагедія на Сумщині. Потяг розриває маршрутку навпіл: 12 загиблих, шість поранених. Водій вижив - його викинуло з кабіни. Він чув сигнал сирени, хотів проскочити, але на слизькій дорозі не встиг. На цьому переїзді не було шлагбаума – його зняли ще в 1990-х. Після трагедії родичі вимагали встановлення шлагбаумів. Упродовж року залізниця відмовлялась обладнати переїзд, посилаючись на брак грошей. Згодом знайшли 6 млн грн і встановили шлагбауми та автоматику.

Зараз у всій країні залишається більше тисячі необладнаних залізничних переїздів.

Тим часом у Глевасі на Київщині ремонтний локомотив зіткнувся з машиною, яка переїжджала колії. Від удару пасажира легковика викинуло на рейки, він загинув одразу. Водій вижив, його з переламаними ребрами доправили до лікарні. І свідки, і потерпілий кермувальник запевняють, що переїзд був відкритий, семафор не працював, усі шлагбауми були підняті. Залізничники переконують - система була справною, а водій знехтував правилами безпеки і намагався проскочити перед потягом.

На Київщині ремонтний локомотив зіткнувся з машиною, яка переїжджала колії

На Київщині ремонтний локомотив зіткнувся з машиною, яка переїжджала колії

Ірина Маркевич, Оксана Солодовник, Ігор Бондаренко

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Аваріі та ДТП
Дата публікації
Перегляди
1521
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація