Соціальна кампанія. На "1+1 Медіа" розпочали стажування люди, яким уже за 50

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

На відбір на стажування подали заявки до тисячі осіб.

"1+1 Медіа" розпочала масштабну соціальну кампанію - бере на роботу людей, старших 50 років. Однак, щоби працювати на телебаченні, кандидатам із багаторічним досвідом слід пройти своєрідний відбір. Усе це, щоби зруйнувати стереотипи про літніх людей.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Їй 56. А на грудях бейджик "стажер". Дитяча психологиня Лариса Бєрюкова з 30-річним стажем опановує соціальні мережі.

"Я хочу розвиватися, хочу рухатися, я хочу, можливо, навіть для себе зробити відкриття, повірити більше в себе, що вік – не вирок", - каже Лариса Бєрюкова.

Разом із сусідкою вчаться соціальної відповідальності - як сортувати сміття та привчати до цього колектив. Попри дві освіти та викладацький досвід за плечима Олену Мартинюк роботодавці відправляли доглядати онуків, натякали про пенсію та несучасність. І все це через рік народження в резюме.

"Я була навіть здивована, коли мене запросили на співбесіду. Тому що дуже часто роботодавці не реагують взагалі, навіть не кажуть: "Дякую, ви нам не підходите", каже Олена Мартинюк.

Але цього разу Олена підійшла, а разом із нею іще 12 людей старшого віку. Їх відібрали з тисячі кандидатів. Це їхній перший день стажування.

Відео"1+1 Медіа" розпочав масштабну соціальну кампанію з працевлаштування літніх людей

Однак, щоби працювати на телебаченні, кандидатам із багаторічним досвідом слід пройти своєрідний відбір. Усе це, щоби зруйнувати стереотипи про літніх людей. ТСН поговорила зі стажерами "50+".  

"1+1 Медіа" розпочав масштабну соціальну кампанію з працевлаштування літніх людей

Спочатку - екскурсія каналом. Телевізійне закулісся фільмує пані Ніна. Після 50-ти з податкового інспектора вона перетворилася на блогерку. Сюди прийшла вчитися нового.

"У мене є канал на YouTube і його ідея порухати аудиторію 50+. Мені цікаво вчитися новому. А тут я 100 відсотків навчуся чомусь", - каже стажерка Ніна Дрозд.

Стажери можуть спробувати себе на різних вакансіях - редактора, сценариста, кастинг-менеджера та секретаря. Мета проекту - змінити сприйняття роботодавців стосовно літніх людей. "1+1 Медіа" взявся за це після отриманих невтішних результатів дослідження.

"Понад 80% старших за 45 років людей принаймні один раз стикалися з дискримінацією під час прийому на роботу. І понад 60% впевнені, розуміють, що вони дискримінують людей", - говорить директорка із маркетингових комунікацій "1+1 Медіа" Світлана Павелецька.

До кампанії антиейджизму вже доєдналося чимало відомих брендів.

Стажування в "1+1 Медіа" триватиме два місяці. Найкращі стажери отримають можливість працевлаштування.

Алла Хоцянівська

Залиште свій коментар

Вибір редакції