Спровокували, щоб пішов. Омелян розклав по полицях ситуацію навколо Ryanair

Міністр розповів, як ледь не за руку водив гендиректора "Борисполя" домовлятися з Ryanair і що стало причиною відходу лоукостера.

Аеропорт "Бориспіль" не мав права розголошувати умови контракту з ірландським лоукостером Ryanair. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у Фейсбуці.

Він також зазначив, що розголошення умов контракту відбулося цілеспрямовано, щоб Ryanair "пішов, грюкнувши дверима".

"Жоден великий світовий бізнес не буде займатися благодійністю в Україні. Бізнес звик заробляти. Саме тому Ryanair - найбільший і найдешевший перевізник Європи, бо всюди витискає максимальні умови для себе. Бориспіль не мав права їх розголошувати. Це перше. Розголошення відбулося цілеспрямовано, щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима", - наголосив Омелян.

ВідеоЛоукостер Ryanair не працюватиме в Україні

Він також пояснив, чому ірландському авіаперевізнику відмовили в аеропорту Жулян та Гостомеля. "Чому не Жуляни?! Якщо скажу, що мер Києва був обурений, що Жуляни відмовили Ryanair і дізнався про це від мене, Вас це здивує?! Про причини відмови - до справжніх власників аеропорту "Київ", вони мало чим відрізняються від причин, які зумовили поведінку Борисполя".

"Регіональні аеропорти: половина не має повноцінної злітної смуги (як це в Одесі, наприклад), половина - терміналу (Гостомель). І чому пасажири мають літати не з Києва, якщо в Борисполі є два порожніх термінали?! Ще раз: аеропорт - державний, термінали збудовані за державні кошти, наразі вони не працюють, а сам аеропорт на утримання кожного з них витрачає близько 250 млн грн на рік", - додав Омелян.

Міністр також наголосив, що аеропорт "Бориспіль" міг без проблем підписати базову угоду, яка б не несла жодних ризиків аеропорту. Крім того, Омелян висловив переконання, що Ryanair може бути в Україні.

"Я переконаний, що Ryanair може бути в Україні. Питання в тому, що не може один міністр битися за це. Якщо в Україні є влада, то вона повинна бути. Не може бути такого, щоб директор Борисполя визначав, куди літати, а куди не літати втридорога українцям", - сказав Омелян.

Укр/En Забагато емоцій навколо рішення Ryanair і замало глибинного розуміння ситуації. Спробую пояснити. 1. Перемови...

Posted by Volodymyr Omelyan on Tuesday, July 11, 2017

Він також згадав, як Україна домагалася угоди з ірландським авіперевізником, переговори щодо якої стартували ще 5 років тому. Також міністр згадав, як "водив за руку" Рябікіна, щоб той домовлявся з Ryanair.

"За своє крісло не тримаюся. Але і йти не збираюся. Йти треба, коли соромно, що щось не зробив. Я в цій ситуації зробив максимум. Ледь не за руку Рябікіна водив, ледь не примушував його їхати в Белфаст і домовлятися з Ryanair. Покажіть мені ще бодай одного міністра, який, усвідомлюючи всі ризики, продовжує боротися", - зазначив міністр.

Нагадаємо, у понеділок, 10 липня, компанія-лоукостер Ryanair заявила про вихід з України попри укладений ще в березні договір та домовленості з аеропортом "Бориспіль". За словами компанії, саме недотримання угоди й було причиною скасування приходу.

Ryanair з України
ТСН.ua

Директор аеропорту, своєю чергою, зняв відповідальність за зрив угоди з аеропорту. За його словами, ірландська компанія жадала умов, які порушують українське законодавство й закони бізнесу. Так, Ryanair хотів для себе безкоштовної аеронавігації в Україні, безкоштовних реєстраційних стійок у терміналах, безкоштовного приміщення для головного офісу і офісу з продажу квитків, а також права збудувати власний готель на території аеропорту – загалом 14 пунктів вимог. Остання з яких – будь-які суперечки мали би вирішувати британські суди.

Зазначимо, міністр інфраструктури Володимир Омелян збирається 12 липня внести на розгляд Кабінету міністрів подання про звільнення гендиректора Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна. Водночас, прем'єр Володимир Гройсман на спеціальній нараді повідомив, що Україна продовжить переговори з Ryanair.

ВідеоДо чого призведе таємна угода між Міністерством інфраструктури і Ryanair

Залиште свій коментар

Наступна публікація