Нардеп Міщенко підозрює, що головні повітряні ворота країни після модернізації тепер банкрутять, аби задешево віддати у приватні руки.
Мільярдні вливання в аеропорт "Бориспіль" виявились марними, йдеться у сюжеті програми "Гроші".
На таку гігантську площу тепер просто немає пасажирів. І навіть в найкращі дні тут не буває і третини від того потоку, який здатний обслуговувати термінал.
"Коли будували термінал D, не врахували кількість пасажирів, яка буде проходити через цей термінал, парковки як такої немає. По-друге, немає інфраструктури в самому терміналі D", - зазначає нардеп Сергій Міщенко.
Катастрофою експерти називають той факт, що при новому директорі фактично пустками стали два з чотирьох терміналів "Борисполя": це вже не тільки новий термінал D, але й раніше найзаповненіший термінал В.
"Вони повністю розбалансували ті напрацювання, які були в аеропорту "Бориспіль", - -вважає Міщенко.
Директор "Борисполя" Антон Волов зробив все, щоб вижити з нього найбільшого українського перевізника "Аеросвіт". І тепер не приховує: хоче, аби на місце українських авіакомпаній прийшли іноземні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Після астрономічних розтрат на будівництві терміналу D "Борисполь" просить ще мільярд
Немає пасажирів - немає грошей. При захмарних інвестиціях заробітки "Борисполя" стрімко падають. У 2011 році прибуток перевалював за півмільярда, цьогоріч адміністрація сподівається лише на сто мільйонів.
Найгірше, що і втрата прибутків, і нецільове використання майже 4 млрд грн були сплановані, - переконаний нардеп Міщенко.
"Це шлях до банкрутства", - впевнений він.
Головні повітряні ворота країни модернізували, а тепер банкрутять, аби задешево віддати у приватні руки, підозрює нардеп. Аби цього не сталося, він навіть розробив законопроект, що забороняє віддавати "Бориспіль" в концесію.
Щоправда, міністр інфраструктури Володимир Козак запевняє: поки що таких пропозицій до нього не надходило. Інші дані у колишнього голови відомства Бориса Колеснікова, який і відповідає за будівництво об'єктів Євро-2012, в тому числі "Борисполя".
"Незабаром "Бориспіль" передадуть у концесію, це допоможе його розвитку, і пасажиропотік зросте", - заявив він на початку березня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Будівельникам терміналу D "Борисполя" після Євро-2012 так і не дали зарплату
Експерти із цим твердженням ладні сперечатися. З одного боку, величезний термінал, на утримання якого витрачають мільйони, Україні справді не потрібний. З іншого, плата концесіонерів навіть за 10 років не відіб'є витрачених народних мільярдів.
Тож хто загнав ситуацію в глухий кут? В угоду чиїм бізнес-інтересам за гроші рядових українців збудували цей величезний термінал? І хто відповість за розтрату мільярдів, на яку нарікають в Рахунковій палаті? "Гроші" продовжують розслідування.
Нагадаємо, як з'ясували журналісти "Грошей", під час підготовки до Євро-2012 на будівництві в "Борисполі", як у бермудському трикутнику, зникли мільярди гривень. Через непомірні апетити забудовників фінальна вартість терміналу D в рази перевищила заплановану: замість півтора мільярди гривень витратили майже п'ять.