Ти просто космос: у Дніпра з'явилися бренд та логотип

Логотип підкреслює зв'язок міста із космічними технологіями.

У Дніпрі за результатами онлайн-голосування обрано переможця конкурсу на кращу концептуальну ідею бренду Дніпра і його логотипу.

Про це інформує Village.

Серед трьох номінантів переможцем став варіант Євгенії Олійник. В основі логотипу – знак, який використовується в онлайн-картах для позначення локації. Його зробили схожим на ракету, аби підкреслити зв'язок Дніпра з космічними технологіями.

Конкурс проводився в три етапи: прийом заявок, обрання робіт трьох робіт-фіналістів і онлайн-голосування за найкращий варіант.

Задля уникнення "накруток", онлайн-голосування проводили за допомогою сервісу BankID, що дозволяє ідентифікуватися за допомогою картки банку.

Нагадаємо, що раніше публічне акціонерне товариство "Укрпошта" представило свій новий логотип - поштовий ріжок, який трансформується у значок геолокації – пін. 

У компанії наголошують, що новий візуальний символ – це компас, який вказує напрямки відправлень у різні сторони світу.

Dnipro brandbook jenya_illarion from Yaroslav Yaroshenko

Залиште свій коментар

Наступна публікація