"Прикро за нікопольчанок, яких лякають мною. Я-то живу в Маямі".
Українська журналіста Катерина Панова, яка проживає у США та займається власним бізнесом, обурилася використанням обкладинки польського видання Newsweek з її зображенням для зовнішньої реклами у Нікополі.
Реклама із зображеною у процесі прибирання моделлю та написом "Ти все ще хочеш до Польщі?" мала бути закликом залишатися працювати у Нікополі. Панова стверджує, що жодної згоди використовувати зображення не давала, так само як і польське видання Newsweek.
"Прикро за нікопольчанок, яких лякають мною. Я-то живу в Маямі, в будинку з басейном і підстриженим газоном. І у мене свій бізнес - ні, не прибирання, а сайт для тих, хто іммігрував або хоче іммігрувати до США", — написала вона у Facebook.
Оказывается, я теперь на бигбордах, рекламирую идею оставаться работать в Никополе. Воришки - агентсво "Колорит" и...
Опубліковано Катериною Пановою Четвер, 19 липня 2018 р.
У порушенні авторських прав Панова звинувачує рекламну агенцію "Колорит", яка розмістила рекламу нібито на замовлення Нікопольського заводу феросплавів.
Керівництво заводу у коментарі ТСН.ua заявило, що підприємство не замовляло такі білборди, а на всій їхній рекламі згадується назва "Нікопольський завод феросплавів".
Своєю чергою, в агенції "Колорит" відмовили ТСН.ua у наданні інформації про замовника.
Панова також написала, що наразі шукає адвоката, який буде займатися цією справою.
"Навіть якщо це малоперспективна справа, я готова вкластися в те, щоб покарати цих злодюжок. Тому що це не можна так залишати. Буде цим хлопцям неприємно - інші, може, побояться красти. Якщо вийде відсудити щось, буду рада віддати гроші на благодійність", — додала вона.
Раніше повідомлялося, що у Дніпрі встановили "білборди ганьби" з фото крадіїв комунальної власності.