На пасажирів міської кільцевої електрички можуть очікувати неприємні сюрпризи.
Тиждень тому, 4 жовтня, в Києві запустили кільцеву міську електричку. Робота "наземного метро" викликала масу дорікань у киян - інтервал руху становив не 15, а всі 30 хвилин, пише "Сегодня".
До того ж часто поїзди об'їжджали кільце не повністю, іноді висаджуючи пасажирів на півдорозі.
Проте, влада заявляла - електричка працює в тестовому режимі, і протягом місяця всі недоліки будуть усуватись.
Як показала перевірка газети, після тижня роботи інтервал майже сходиться із заявленим - 15-17 хвилин.
На станцію "Вишгородська" ми прийшли якраз до часу під'їзду електрички. Контролер біля непрацюючих турнікетів сказав, що квитків у нього немає, і попросив купити їх на іншому кінці платформи "у якоїсь жінки".
"Просто закінчилися, а у вагоні можуть оштрафувати. Так що купіть", - порекомендував контролер. Співробітниця "Київпастрансу", до якої направили, прямо як в "Діамантовій руці" заявила, що треба брати не менше 10 квитків.
"Та я тільки разок проїдуся і все, так що одного вистачить", - відповідаю. "Треба брати", - безапеляційно заявила вона. У підсумку після 5-хвилинної лайки жінка, знехотя і мугикаючи собі щось під ніс, продала один квиток.
НОВА МІСЬКА ЕЛЕКТРИЧКА ПОКИ ЩО ПОРОЖНЯ І ЇДЕ ВДВІЧІ ДОВШЕ
Поки чекаю поїзд, розмовляю з контролером. "Рано вранці електричка ходить як годинник. А ось ближче до 8 ранку трапляються запізнення на п'ять хвилин, багато людей, поки завантажаться. Пізно ввечері можуть бути затримки і на півгодини - людей немає, і складів, можливо, менше на лінію пускають", - розповідає він.
Електричка під'їхала із запізненням на 5 хвилин. Вдалося потрапити прямо в кабіну машиніста.
"Зараз ось проїжджаємо коло за 1 годину 19 хвилин. Запізнення до 5 хвилин. Просто іноді доводиться від вокзалу пропускати товарняки і інші склади, тому стоїмо і чекаємо. А ще пасажири скаржаться, що ми не завжди коло робимо повністю. Так це зрозуміло - ближче до 10 ранку і 10 вечора склади йдуть в депо, ось і просимо пасажирів вийти", - каже машиніст.
Правда, пасажири кажуть, що є ще маса деталей, на які владі варто звернути увагу. "Не чутно оголошень на станціях. Машиніст щось бурмоче під ніс, мене не раз питали, що це за станція", - каже киянин Сергій. До речі, табло у вагонах, на яких мають висвітлюватися назви станцій, поки не працюють.
"Я днями вперше приїхав на "Борщагівку", 20 хвилин не розумів, де я перебуваю. Треба покажчики до вулиць зробити, як в метро", - говорить інший пасажир Олексій Шиндер.
АЗАРОВ І КОЛЕСНІЕОВ ЗАПУСТИЛИ У КИЄВІ НОВУ МІСЬКУ ЕЛЕКТРИЧКУ
А киянка Ірина нарікає, що поїзди їдуть в кінець платформ. Якщо вона вдвічі більше, електричка їде в самий кінець. Доводиться від турнікетів стрімголов бігти.
"Буває, що в деяких вагонах двері не відчиняються. Сама бачила, як дідусь не встиг добігти до других дверей і пропустив станцію", - говорить вона.
У КМДА обіцяють, що до листопада усунуть всі недоліки. За словами заступника директора "Київпастрансу" Сергія Литвинова, зараз найважливіше - запустити турнікети.
"До 1 листопада ми їх повністю запустимо за картками. Днями, думаю, зробимо на двох станціях", - говорить Литвинов.
Крім того, електричка їздить вже і в вихідні, як просили раніше кияни. Але, за словами Литвинова, пасажиропотік в неділю дуже невеликий, тому поїзди можуть скасувати. Ще одна новинка - перевірка квитків на виході з електрички біля турнікетів. Мовляв, з приміських електричок пересідають на міську, не купуючи квиток.
Азаров і Колесников запустили в Києві міську електричку