Люди вже зібрали чимало підписів і хочуть, аби влада врешті відремонтувала жахливу трасу.
Обурені станом доріг жителі Харківщини влаштували фотосесію вибоїн, розміри котрих вимірювали тортом. Люди нарікають, що на окремих автошляхах їздити легковими автомобілями практично неможливо, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Увагу соцмереж до проблеми привернув Павло Стольник, котрий почав помічати першу реакцію дорожників на резонанс, який викликали його світлини. "Ця латка свіжа, вона з’явилася після", - коментує він побачене на трасі. Павло переконує, що подібний ямковий ремонт роблять щороку, і стабільно взимку разом зі снігом з доріг сходить і накладений асфальт, а разом із ним зникають і гроші, витрачені на роботи. "Я на своїй пам’яті не пригадую капітального ремонту цієї ділянки. Латка на латці, потім іще на латці. Старого полотна, котре було від початку, вже просто нема", - твердить він.
Траса, про яку йдеться, з'єднує п'ять районів області, щодня нею їздять тисячі водіїв. Дорожники виправдовуються, що грошей на ремонт 137 кілометрів автошляху в них немає. "Останні ремонти, і це навіть були не капітальні, проводилися там більше, ніж 30 років тому", - каже перший заступник начальника служби автомобільних доріг у Харківській області Сергій Пляка. Із держбюджету гроші надходять лише на ямковий ремонт, на капітальний їх уперше знайшли лише рік тому завдяки митному експерименту, однак 30 мільйонів гривень вистачить тільки на 5-6 кілометрів нового покриття. "У нас кілометр дороги при ширині 7 метрів при двух шарах покриття – ми бачимо ціну 8-9 мільйонів гривень. Хочемо найбільш зруйновані ділянки відремонтувати суцільно, між ними зробити ямковий ремонт", - пояснив автодорівець.
Але терпець водіїв урвався, тому Павло з друзями виходять на дорогу збирати підписи на капітальний ремонт траси – і за лічені години вже мають сотні автографів підтримки. "Щодня їжджу на роботу, вже три рази на півтора місяці був на шиномонтажі. Нова гума – шишки на колесах", - пояснюють свій протестний ентузіазм автовласники. "Машини в ряд по 5-6 штук зупинялися і всі виходили повним складом підписувалися", - розповідає активіст Денис Козуб. Звернення з підписами передадуть до облдержадміністрації, аби там таки знайшли гроші і врешті привели цю трасу до ладу.
Кореспондент ТСН Мар'я Уманська