Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
У Франції показали, як виконують замовлення на десятки вертольотів для України

Завод відвідали керівники ДСНС і МВС.

Французьке виробництво ґвинтокрилів, на якому замовлено техніку для України, відвідала делегація Міністерства внутрішніх справ. На ці вертольоти припадає близько 80% світового експорту ґвинтокрилів такого класу, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Тиша і майже стерильна чистота – спочатку навіть складно повірити, що тут роблять гелікоптери, але саме такий вигляд має цех заводу Ейрбас у Мариньяні. Це виробництво вперше показали українським журналістам. "Ми відкрили свої двері, щоби показати процес із середини. Бо всі бачать гелікоптери, втім не здогадуються, як їх створюють", - пояснив старший віце-президент і керівник сектору Європи Airbus Олів’є Мішалон

ВідеоМВС придбало 55 гелікоптерів для потреб рятувальників та полісменів

Французьке виробництво з виготовлення ґвинтокрилів, на якому замовлено техніку для України, відвідала делегація МВС. Ці вертольоти в світі популярні, на них припадає близько 80% світового експорту ґвинтокрилів такого класу. Придбана техніка - 55 машин - піде для потреб рятувальників, нацгвардійців, полісменів та прикордонників. 

МВС придбало 55 гелікоптерів для потреб рятувальників та полісменів

Наче великий пазл – робітники складають останні деталі легкого ґвинтокрила Н125. Він може виконувати операції неймовірної складності – медичні, цивільні, рятувальні. Навіть забирати людей із вершини Евересту. За процесом спостерігає й українська офіційна делегація – міністр внутрішніх справ та голова ДСНС. Адже зовсім скоро 24 таких машини отримає і Україна в межах контракту з Airbus. А разом із ними ще 31 вертоліт інших моделей, серед них і Н225. "Він належить до класу важких ґвинтокрилів. Його збирання триває 12 місяців, бо це дуже складна й технологічна машина. Самих дротів тут 5 кілометрів. Але головне - електроніка, аналогів якій просто немає", - пояснив віце-президент компанії-виробника Режі Маньяк.

Перші такі гвинтокрили Україна отримає вже до кінця цього року. Використовуватиме їх Державна служба з надзвичайних ситуацій. Застовування таким машинам вдосталь, адже вони можуть перебувати у повітрі до 5 годин і уміють навіть сідати без допомоги пілота. Наразі для українців готують дві 225-ки. Ці машини вживані, але французи роблять їм детальну діагностику, замінюють більшість вузлі на нові, дають гарантію – тобто Україна отримає по суті нові вертольоти, але вдвічі дешевше.

Фотогалерея Вертольоти та зенітні установки: Турчинов показав випробування нової української зброї та техніки (8 фото)

Українські пілоти вже опановують ці машини просто у Франції. Поки що це теоретичні завдання, але згодом буде практика. Загалом навчання триватиме кілька місяців – техніка складна, але дуже функціональна. "У нашому регіоні ми найчастіше патрулюємо в гірських районах та коло прибережної лінії.  Хоча в разі надзвичайних ситуацій ми можемо переміститися в будь-яку точку країни і виконувати будь-які завдання", - розповів представник Служби цивільної безпеки Франції.

Там не лише літають, а й ремонтують гелікоптери, а також допомагають робити це іншим службам. Схожу базу отримає і Україна, а в планах також створити аналог служби цивільної безпеки. "Головний центр буде в Ніжині. Крім того, ми плануємо розмістити вертольоти в 15 регіонах, де прикордонники, ДСНС будуть виконувати свої завдання. Все це буде працювати, як єдиний організм", - пообіцяв міністр Арсен Аваков.

Донедавна весь гелікоптерний флот силовиків можна було полічити на пальцях двох рук. Але завдяки ж новим машинам Україна нарешті зможе вперше з часів Незалежності отримати повну систему захисту в повітрі.

Кореспондент ТСН Олександр Романюк

Залиште свій коментар

Вибір редакції