У Кабміні дали старт скасуванню трудових книжок і пояснили, як це працюватиме

Дата публікації
Перегляди
40к
Поділитись:
WhatsApp
Viber
У Кабміні дали старт скасуванню трудових книжок і пояснили, як це працюватиме

Ілюстрація / Фото: УНІАН

Інформацію про стаж роботи українці зможуть отримувати онлайн.

Відтепер українці під час наймання на роботу не зобов’язані подавати роботодавцю свою трудову книжку. Український уряд 9 жовтня запускає в дію законопроєкт і акти, які скасують обов'язкову наявність трудових книжок.

Про це повідомив міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет.

За словами Дубілета, інформація про трудовий стаж усіх громадян від 2000 року міститься в електронних реєстрах держави. А ті, хто мають стаж до 2000 року, зможуть самостійно або через роботодавця занести ці дані до е-реєстру. Міністр зауважив, що нині така інформація вже використовуються під час розрахунку пенсій чи інших соціальних виплат.

Крім того, Дубілет зазначив, що електронний документ з інформацією про стаж роботи, українці зможуть знайти і отримати в Мережі. Для цього потрібно скористатися електронним цифровим підписом.

Саме такий документ, каже міністр, можуть вимагати роботодавці, щоб перевірити стаж свої претендентів. Водночас, роботодавці зможуть переконатися у тому, що поданий документ є справжнім, за допомогою QR-коду, який буде автоматично накладатися на ці документи.

"Якщо хтось все ж захоче "колекціонувати" інформацію про свій стаж в трудових книжках, забороняти ми це, звичайно, не можемо. Можна просити свого роботодавця робити в ньому записи і ставити штампи. Але ні ви, ні роботодавець тепер не зобов'язані це робити", - зазначив міністр.

Нагадаємо, 18 вересня Дубілет запланував перевести всю документацію, що стосується кадрових питань в державних органах, в електронний формат. Серед іншого, планується заборонити паперові копії й трудові книжки. 

Згодом міністр пояснив, що трудові книги в паперовому вигляді не потрібні, оскільки уся потрібна інформація є електронних базах даних.  За його словами, чимало ситуацій, коли держава просто вимагає документи лише тому, що так було прийнято в минулому столітті. 

Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
40к
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація