У Кельтському морі під час шторму загинув український моряк

У Кельтському морі під час шторму загинув український моряк

Фото: unsplash.com

Нині судно прямує до порту.

У Кельтському морі під час шторму український моряк отримав смертельну травму.

Про це повідомляється на сторінці благодійної організації "Фонд допомоги морякам "Ассоль" у Facebook.

"Суховантаж ALMA (IMO: 9231676, прапор - Мальта) зв'язався з MRCC Corsen, Франція, і запросив медичну допомогу 57-річному українському моряку, що перебував у критичному стані. Травма була отримана в результаті шторму о 21.10 UTC 22 листопада в Кельтському морі, приблизно в 150 нм на захід від Бреста", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, на борт корабля було доправлено вертольотом команду медпрацівників, які о 01:40 UTC 23 листопада констатували смерть моряка.

"Судно перервало рейс із Великобританії на Кубу і попрямувало до Бреста", - додали в організації.

Наразі точна причина смерті моряка невідома, попередньо припускають, що трагедія могла статися через удар хвилі, також моряк міг упасти чи його вдарило важким предметом.

"Випадки, коли моряки виявляються на палубі в несприятливих погодних умовах, зустрічаються не так уже й рідко. Фахівці UK P & I Club зазначили, що моряки взагалі не повинні виходити на палубу під час несприятливих погодних умов, якщо від цього прямо не залежить безпека судна і екіпажу. У разі, якщо це можливо, робота повинна бути відкладена доти, коли погода покращиться, або до наступного заходу в порт. Якщо все ж вона є абсолютно необхідною, то спочатку слід провести повну оцінку ризиків, а також заповнити дозвіл на роботу. Моряки, які вирушають на палубу, повинні вдягнути рятувальні жилети, які підходять для виконання запропонованих дій, страхувальний пояс і всі необхідні засоби індивідуального захисту. Вахтових на ходовому містку слід заздалегідь інформувати, необхідно вести безперервне спостереження і радіозв'язок з моряками, які працюють на палубі. Також потрібно оцінити можливість зміни курсу і / або швидкості, щоб пом'якшити рух судна і зменшити ймовірність потрапляння хвиль на борт. Недотримання всіх цих вимог може призвести до серйозних травм і загибелі членів екіпажів", - резюмували в фонді.

 

УКРАИНСКИЙ МОРЯК ПОГИБ В ШТОРМ Сухогруз ALMA ((IMO: 9231676, флаг - Мальта) связался с MRCC Corsen, Франция, и запросил...

Опубликовано Благотворительная организация "Фонд помощи морякам "Ассоль"" Воскресенье, 24 ноября 2019 г.

Нагадаємо, біля Одеси через шторм зірвало з якоря суховантаж "Делфі". Некероване судно дрейфувало морем від вечора 21 листопада. Корабель був повністю некерований, на ньому закінчилося пальне, все обладнання знеструмлене, зокрема, і рація. Екіпаж категорично відмовлявся залишати судно.

Коли судно кинуло на хвилелом, то оперативний штаб вирушив евакуювати моряків примусово. Щоб витягти людей, водолази долали триметрові хвилі та потужний зустрічний вітер. З судна евакуювали увесь екіпаж. Капітана танкеру дістали останнім і непритомним. Зараз він перебуває у важкому стані. Двоє членів екіпажу - середньої важкості.

Довкола танкера "Делфі" зафіксували рівень забруднення води у 160 разів вищий норми

Довкола танкера "Делфі" зафіксували рівень забруднення води у 160 разів вищий норми

Повʼязані теми:

Наступна публікація