Частина абонентів не могла зателефонувати та прийняти виклик.
Сьогодні, 18 липня, з 11.00 ранку в частини абонентів "Київстар" спостерігалися складнощі при використанні послуг мобільного зв'язку. Про це ТСН.ua повідомили одразу кілька абонентів "Київстар".
Пізніше на сторінці компанії у соцмережі Facebook з'явилося вибачення за технічні неполадки. На відміну від абонентів, у компанії зазначили, що технічні збої спостерігалися не з 11.00, а з 11.30 ранку.
"Починаючи з 11.30 у частини абонентів мобільного зв'язку "Київстар" можуть спостерігатися тимчасові складнощі при використанні послуг мобільного зв'язку. В даний час технічні фахівці "Київстар" проводять оперативні заходи з усунення причини технічного збою, що має статися вже найближчим часом. Приносимо вибачення за незручності", - йдеться на сторінці компанії "Київстар".
На сторінці також зазначається, що причиною збою зв'язку стала несправність технічного обладнання.
"Справа в тому, що техніка має властивість іноді виходити з ладу. Важливо, як швидко справляються зі складнощами фахівці, які працюють в компанії", - зазначили у "Київстар".
Як повідомили у компанії, станом на 12.45 поломку усунено.
Нагадаємо, на початку липня у столичних абонентів "Київстар" виникали проблеми з мобільним зв'язком. Тоді у Подільському районі Києва переносили одну з базових станцій оператора.