Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
В уряді детально пояснили, яка доля чекає на довідки

На думку міністра, це спростить життя українців.

Український уряд має намір перевести найзатребуваніші державні послуги в онлайн, а деякі і зовсім скасувати, як і усі зайві довідки. Зокрема, до таких послуг відносяться довідки про несудимість та місце реєстрації (прописку).

Про це заявив в інтерв'ю "Сьогодні" віцепрем'єр із питань цифрової трансформації Михайло Федоров.

За його словами, немає необхідності змушувати громадян отримувати довідки, оскільки, по-перше, на їхнє оформлення й отримання потрібно багато часу. А, по-друге, до прикладу, інформацію про несудимість, можна отримати із спецреєстру.

"Навіщо змушувати людину отримувати довідку? Те ж саме з довідкою про місце реєстрації. Також є низка послуг з регулювання бізнесу. Ми розбираємося, які там зайві ліцензії. Готуємо список", - розповів Федоров.

Крім того, планується перевести в онлайн 100 найзатребуваніших державних послуг.

"Ще тиждень тому хотіли за рік 50 найзатребуваніших держпослуг перевести в онлайн. Зараз хочемо 100. І зробити так, щоб за три роки цими послугами почали користуватися 50% цільової аудиторії. І щоб на 90% ці люди були задоволені", додав міністр.

Нагадаємо, раніше Дмитро Дубілет анонсував скасування обміну паперовими документами між державними органами і пояснив, як це працюватиме. За його словами, щомісяця органи держвлади направляють одне одному десятки чи сотні тисяч паперових документів і припинити це планується від 1 жовтня. Однак, поки йдеться про скасування обміну паперовими документами, а не обігу.

Згодом Дубілет заявив про переведення всієї документації, що стосується кадрових питань в державних органах, в електронний формат. Серед іншого, планується заборонити паперові копії й трудові книжки.

Відео Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Трудові книжки – на звалище історії. Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет пропонує замість тонн паперу та непотрібних копій або довідок – запровадити електронні версії документів. Це торкнеться як держслужбовців, так і всіх нас. Які саме зміни плануються та як до цього ставляться люди – дізнавався Сніданок.   

Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Залиште свій коментар

Вибір редакції