Ukraine Today хоче стати голосом Східної Європи без допомоги держави

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Ukraine Today хоче стати голосом Східної Європи без допомоги держави

Сигнал каналу приймає один з найпотужніших на континенті супутників / facebook.com/uatodaytv

Ukraine Today вирішив урізноманітнити українські новини контентом з Польщі, Румунії та Прибалтики.

Перший робочий день міжнародного телеканалу Ukraine Today у неділю 24 серпня збігся одразу з двома парадами. Перший пройшов у Києві з нагоди Дня Незалежності України. Другий - у Донецьку, з нагоди його поневолення.

Мета проекту - забезпечити міжнародне співтовариство інформацією про життя, політику, економіку, про людей у найбільшій східноєвропейській державі, пише журнал Новое время.

Втім, утримати увагу західного глядача одними лише українськими новинами буде складно. Тому в ефірі Ukraine Today також йдуть новини з так званого далекого і ближнього зарубіжжя.

На погляд Олександра Ткаченка, генерального директора "1+1 медіа", Польща - це ближнє, а, наприклад, Казахстан - далеке зарубіжжя.

"Ми розраховуємо, що зазвучить не тільки голос України, але і всієї Східної Європи",- запевняє він.

У вересні менеджмент приступає до міжнародної розкрутки телеканалу, а також до переговорів з великими кабельними операторами Великобританії, Німеччини, Польщі. Ткаченко прогнозує, що в найближчі два місяці Ukraine Today розійдеться телевізорами Західної Європи, а в наступному році відкриє Америку.

Вже зараз сигнал каналу приймає один з найпотужніших на континенті супутників Hot Bird, яким керує французька компанія Eutelsat. Зона покриття - Європа, Північна Африка, Близький Схід.

Британець Вінсент Манді, журналіст Ukraine Today, сподівається, що багато його земляків включать український телеканал у своє щоденне інформаційне меню.

Ukraine Today - унікальне явище в практиці міжнародного мовлення. Це перший проект, який створюється виключно на кошти приватного бізнесу, а не держави.

Арабський канал "Аль-Джазіра",  німецький DW, європейський Euronews, Голос Америки, Russia Today - усі вони в різних пропорціях є урядовими проектами. Їхня мета - заявити про своє місце в глобальному світі, донести до жителів землі свої погляди на сучасність.

Олександр Ткаченко каже, що річний бюджет RT - $ 320-350 млн. Кремль додав до загального кошторису $ 50 млн для запуску франкомовної версії свого телеканалу. У 2015-му також планується запустити мовлення RT для німців.

Який розмір вливань в український телеканал, гендиректор 1+1 медіа повідомляти відмовляється. Але зробив тонкий натяк - поки що трохи менше $ 10 млн. Більша частина цих коштів пішла на оплату послуг супутника, дистрибуцію в Європі і просування бренду.

"Ми говоримо: ми не Russia Today. І амбіцій у нас таких немає", - уточнює Ткаченко, зазначаючи, що схожість імен телеканалів посприяє впізнаваності бренду.

"Треба використовувати витрачені шалені гроші в своїх інтересах",- іронізує він.

Шеф-редактор Ukraine Today Пітер Дікенсон вважає, що немає сенсу змагатися з російським міжнародним мовленням.

Концепція мовлення Ukraine Today за чотири місяці підготовки ефіру зазнала сотні змін і зрештою зупинилася на варіанті урізноманітнити українські новини контентом колег з Польщі, Румунії, Прибалтики, Туреччини.

"Ті країни, яким поталанило жити поруч з нинішньою Росією. Хто відчуває її легкий подих. Їм є що сказати. Такої пропозиції на ринку не існує", - зауважує Ткаченко.

Зараз на Ukraine Today працює команда журналістів з Британії, Ірландії, Канади і США. Майже всі вони вже декілька років живуть в Україні.

Гендиректор Ukraine Today Тетяна Пушнова обіцяє дотримуватися чистоти жанру.

"Ми будемо розвивати кореспондентську мережу. Наприклад, корпункт у Вашингтоні. Це буде конкретна людина, що представляє інтереси каналу", - говорить Тетяна Пушнова.

Раніше повідомлялося, що Ukraine Today буде розповідати правду із стратегією "мʼякого тролінгу".

Наступна публікація