Туроператори також зазнають збитків.
Українці масово скасовують поїздки за кордон. Утім, кошти за них повертають тільки тим, хто збирався їхати до країн, які закрили свої кордони. Чи можливо компенсувати збитки і як це зробити — йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Катерина чотири місяці тому купила квитки до парижа. Нині ж вирішила поїздку скасувала. Гроші за готель вдалося повернути, а за переліт - ні. "Білети акційні, тому сума не повертається", - каже дівчина.
Українці масово скасовують поїздки за кордон, підтверджують туроператори. Кажуть, що через це зазнають чимало збитків. Не можуть розібратись і з самими туристами, які хочуть компенсацій. “Незрозуміло, що робити. Завтра якусь країну закривають і все - ми не летимо. Значить потрібно скасовувати, знімати. Це досить складна ситуація”, - каже віцепрезидент Української асоціації турагенцій Максим Дереза.
Кошти повертають, якщо країна, куди їде турист, сама закрила кордон, а авіакомпанія скасувала рейс. На компенсацію потірбно чекати понад місяць. Якщо ж усе навпаки і турист просто побоюється їхати, то максимум, що можуть запропонувати - це перенести дати мандрівки.
"Якщо людина купила квиток, а сама відмовляється летіти, залежно від тарифу квитка, може бути відмовлено в поверненні грошей. Це законно", - наголошує адвокат Максим Марченко.
Звертатися до страхових фірм і реєструвати свій ризик "не полетіти", радить адвокат. Якщо туроператор або авіакомпанія гроші не повкрнуть, т о їх компенсує страхова. Щоправда, така послуга в нас не популярна. Більшість туристів прагнуть усе ж заощадити.
Кореспондент ТСН Святослав Родюк.