Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Українці на саморобній електричній "Таврії" подолали шлях із Дніпра до Берліна

Він був не безпроблемним, але своєї мети ентузіасти досягли.

Із Дніпра до Берліна троє українців доїхали на саморобному електрокарі. Вони подолали 3,7 тисячі кілометрів, хоча самі не вірили на початку в успіх свого задуму, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

"Я один вірив. Цей панікер, цей реаліст, а я оптиміст", - каже ентузіаст Кім Чен Бау. Екологічну модель українського "ЗАЗу" ентузіасти склепали в гаражі, вклавши в це 4 місяці роботи і 5 тисяч доларів. Один лишень вигляд саморобного електроавтомобіля німців вганяє в ступор. "Що це за машина – ніхто не знає! А коли чують, що це електрокар", - сміється Кім Чен Бау. "Вони не розуміють, що машина така може бути 2006 року. Вони думають: ще дідусь їздив", - додає ентузіаст Володимир Карпенко.

Відео Троє українців переобладнали стареньку "Таврію" на електрокар і доїхали із Дніпра до Берліна

Троє українців подолали тисячі кілометрів Європою на старенькій "Таврії" і все це без жодної шкоди для довкілля. Як минула подорож і чи зможе ця диво-машина конкурувати з електрокарами Ілона Маска, дізнавалася ТСН.    

Троє українців переобладнали стареньку "Таврію" на електрокар і доїхали із Дніпра до Берліна

У дорогу сміливці стартували з Дніпра. Їхали через Київ, Рівне, Львів, а тоді вже Польщу – на Берлін.  "Навіть на звичайному заводському електромобілі це важке випробування – проїхати такий маршрут. Навіть на Tesla це дуже тяжко. А на саморобному ціього ніхто не робив", - каже ентузіаст Олексій Полтавець. Запас ходу електричної "Таврії" до 300 кілометрів, ще 200 можна проїхати завдяки пауер-банку.

Кордон пройшли добре і все тривало за планом, але в Польщі машина застрайкувала. "Починається стукіт. Заїздимо на заправку – масло витікає, стружка, всі справи. Зрозуміло, в когось паніка – все, додому. Ні, хлопці, Берлін нас чекає", - пригадує Кім Чен Бау. Щоби дістатися Берліна, слід було замінити коробку передач. "У Польщі "Таврій" нема взагалі", - пояснює складність завдання ентузіаст.

Списану модель знайшли у Варшаві та зраділи: електрична складова авто працювала, як слід. Потужність акумуляторів – 20 кВт\ год. Це десь 55 кінських сил, їх вистачає, щоби розігнатися до 110 кілометрів за годину. Найзручніша мережа електрозарядок виявилася в Україні. "Краще за все у нас вдома, в Україні – дуже зручно і безпроблемно їхати. Проблеми почалися в Німеччині", - каже Олексій Полтавець. "У Берліні багато, а від кордону до Берліну немає жодної", - пояснив Володимир Карпенко.

У німецькій столиці український електрокар заряджається по сусідству з авто відомого бренду. Тим часом про машину безупинно розпитують місцеві – вона їм подобається. Згодом дипломати з посольства України з дитячою цікавістю розглядатимуть начиння салону. Це вже другий, поліпшений автомобіль українців, але не останній. Хлопці обіцяють не зупинятися. І хоч конкурувати з Ілоном Маском не беруться, але кажуть – такі машини могли б економно їздити в галузі доставки і перевезеннях в Україні. "Якщо ми, троє хлопців, зібрали в гаражі машину, котра може доїхати до Берліна? Плануйте, мрійте, реалізовуйте – Україна може!" - закликають вони.

Кореспондентка ТСН Наталія Фібріґ

Залиште свій коментар

Вибір редакції