Україні бракує мостів

Будні – це справжня боротьба за виживання. Кількість авто росте в геометричній прогресії, а доріг і особливо мостів катастрофічно не вистачає.

Вільне пересування столицею для водіїв уже свято саме по собі. Бо будні – це справжня боротьба за виживання. Кількість авто у Києві росте в геометричній прогресії, а доріг і особливо мостів катастрофічно не вистачає. Ще у 80-х роках минулого століття - до 2000-го року у Києві планували збудувати сім мостів. Але й досі - їх лише чотири, скільки було і сто років тому.

Якщо ви мешкаєте на лівому березі Дніпра, навіть не обов’язково у столиці, а двійко київських мостів раптом перекриють – на ремонт, або ще з якоїсь причини, то дістатися на берег правий зможете лише через Черкаси - це найближчий міст до Києва на південь. Правда – теж аварійний. Або у Кременчуці, але там – міст закрили на ремонт. Ще є гребля Дніпрогесу, але туди із лівого берега не дістатися - треба шукати інший шлях.

Ще донедавна найновіший київський міст "Південний" був найвільнішим. Але хмарочоси наступають і в геометричній прогресії зростає число автівок. Додають і транзитні вантажівки. В години пік їм тут їхати заборонено, але діватися нікуди - найближча переправа - у Черкасах.

Міст Патона - найстаріший із нині діючих. О пів на десяту тут вже є шанс проскочити. Як і решта Київських переправ - ця працює із потрійним навантаженням і без капітального ремонту від дня відкриття. Фахівці нервують, кажуть, на мостах навіть сталеві конструкції не фарбують. А це треба робити щонайменше кожних 5 років. Так само як міняти асфальт, та щодесять років – гідроізоляцію, щоб мости не завалилися.

Євген Лимонов - головний інженер організації, що спроектувала 3 із 4-х київських мостів. Слова "катастрофа" він не вживає, але каже, що мости у відверто поганому стані. Утім, аби закрити на ремонт хоча б один - треба побудувати альтернативну переправу. Інакше - паралізує півкраїни.

Узятися за капремонт моста Патона міська влада обіцяє, коли добудують Подільсько-Воскресенський перехід. Його зводять уже 4 роки. Фактично, це кілька мостів, разом - понад сім кілометрів естакад. Міст через Гавань - це коротка дорога із Набережної на Оболонь. Роботу днями приймав мер Черновецький. Трохи плутався - що й до чого, але обіцяв запустити цей міст до кінця року.

Утім, будівельники кажуть, що відкривати цей міст, не добудувавши міст через Дніпро - лише множити проблеми. Швидко діставшись з Оболоні, автівки формуватимуть затор на набережній. А їхатимуть вони просто попід будівництвом моста через Дніпро - це небезпечно.

Окрім того, ще ніхто не відселив дачників із Русанівських садів. Київ у 2006-му передбачив на це 230 мільйонів гривень. А мер Черновецький все обіцяє домовитися із господарями полюбовно - за горнятком чаю. Чай, жартують будівельники, й досі заварюють, а де гроші - невідомо. Принаймні, дачі стоять на місці як і естакада за кілька метрів від будинків.

Натомість, влада підкидає нові проблеми. Днями будівельники отримали листа від приватної фірми. Київрада щойно наділила її землею на Набережно-Хрещатицькій. Фірма збирається зводити там офіс і попереджає, що мостобудівники мають подіти кудись свій міст.

Розпродана земля - на заваді іще одному глобальному будівництву. Без якого нормально сполучити ліво- та правобережжя неможливо: нова окружна дорога. Коли її планували - вона включала і два мости: південніше та північніше від Києва. Але тепер - там жодної мостової розв’язки не збудуєш, там зараз приватні палаци.

Зараз фахівці працюють над новим варіантом окружної. Та дорога проходитиме майже за 100 кілометрів від Києва. Нові мости заплановані - в районі Новоукраїнки і так званого Київського моря.

Але і цей план ризикує залишитися лише на папері, якщо землю, відведену під будівництво, розпродадуть і там. А кияни ризикують загрузнути на одному із берегів Дніпра, бо дістатися до іншого - не буде фізичної змоги.

ВідеоУкраїні бракує мостів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: