Українка понад два місяці чекає на свого 22-річного чоловіка-моряка, який загадково зник із судна

Українка понад два місяці чекає на свого 22-річного чоловіка-моряка, який загадково зник із судна

Українка понад два місяці чекає на свого 22-річного чоловіка-моряка, який загадково зник із судна

Фото: ТСН.ua

Дружина зниклого моряка розповіла, що його пошуки і не проводилися, а в крюїнговій компанії і зовсім намагаються зам'яти справу.

Близько двох місяців тому, 28 травня, з борту судна "Violet 1" в Бенгальській затоці на підході до Малакської протоки зник 22-річний одеський моряк Олександр Чернишенко.

Як розповіла ТСН.uа цивільна дружина моряка Наталія Дорунова, їй зателефонували з крюїнгової компанії і повідомили, що Олександр пропав близько 3:30, а його відсутність помітили лише через 12 годин. До того ж, кожного разу представники компанії розповідали різні версії зникнення одесита.

"Про те, що він зник, нам повідомила крюїнгова компанія. Напередодні, 27 травня, ми з ним спілкувалися і він написав мені: "Все добре, я скоро буду вдома. У нас змінився командний склад, він кінчений, але я не звертаю на них уваги, тому що, скоро буду вдома". І він вже повинен був повернутися додому через 3-4 тижні, тому що, закінчувався контракт. І тут 29 травня мені дзвонять з компанії і кажуть, що він зник. Ми відразу поїхали в компанію і нам повідомили: "Дорогі родичі та рідні, його змило хвилею. Все обшукали – його немає. Пошуки йдуть і літають три літаки для цього", – розповіла дружина моряка.

Фото: Google Maps

За словами Наталії, як виявилося пізніше, літав тільки один літак з Індії та лише дві години. І взагалі, нормального пошуку не було.

"У мене знайомі тоді були в рейсі в тому районі і вони сказали що, повідомлення судам про те, що людина за бортом – не було", – зазначила вона.

Дорунова припускає, що на судні міг початися конфлікт, внаслідок якого, його просто могли викинути за борт або ж Олександр дізнався про те, що не слід було знати.

"Те, що він сам послизнувся і впав, я в це не вірю, тому що, він мені писав перед приїздом, що змінився комсклад і він дивний. У мене є припущення, що він дізнався щось і став зайвим. Суть полягає в тому, що якби компанія вела себе нормально, я б ще може повірила в те, що він послизнувся і впав, але так вона себе не вела", – розповіла Наталя.

Одеські моряки, які неодноразово йшли на суднах в море, розповіли ТСН.uа, що практика "кинути за борт" зустрічається досить часто.

"Те, що виявили його всі занадто пізно це дивно, таке важко не помітити. Швидше за все викинули його за борт. Таке теж буває. Тим більше, що це на танкері було. У міста зазвичай ніхто не заходить, оскільки немає можливості. Може обізвав когось або пожартував невдало. Там люди такого не пробачають", – повідомив співрозмовник.

Судно «Violet 1» / Фото: marinetraffic.com

Він також додав, що виявити пропажу на кораблі можна першого дня, оскільки вранці завжди проходить рядовий збір команди.

Варто відзначити, що крюїнгові компанії в основному відповідають за перельоти та працевлаштування, але Наталі і матері Олександра з документів нічого не надали.

"Нам навіть не дали крю-лист (документ в який заносяться імена та паспортні дані та контактна інформація всіх членів екіпажу – ред.), хоча вони просто зобов'язані надати його мені й матері, щоб я могла зв'язатися з капітаном і командою. На що вони мені відповіли: "Уявіть як зараз важко капітану. Ми не можемо вам його зараз надати, бо це конфіденційна інформація". Як це так? У мене дядько в рейс ходить і крю-лист вони просто зобов'язані надати", – каже дружина зниклого моряка.

ТСН.uа спробував зв'язатися з одеською компанією Azamara Group, але там відмовилися від будь-яких коментарів.

"Ми не маємо права надавати будь-яку інформацію. Ми крюїнгова компанія і виступаємо як посередник між судновласником і працівниками. Вся інформація і контракти конфіденційні", – відповіли в адміністрації.

Родичі Олександра також зазначили, що їм не надали звіт про проведення пошуку даних про координати місця події, а також не хотіли давати копії документів моряка. Більше того, керівництво компанії не представилися, тому близькі зниклого навіть не знають, з ким спілкувалися.

"Вони всіляко намагаються приховати від нас капітана. Речі Саші, вони мені тільки сьогодні сказали доправлять. Ніякого відкритого діалогу з рідними у них немає. Вони нам просто кажуть: "Змиріться і готуйтеся до гіршого". Представник компанії не представився взагалі, тобто, коли ми сиділи, ми навіть не знали, з ким ми говоримо. Сиділа тільки менеджер Марина і психолог, які нас заспокоювали і тільки повторювали "змиріться", – каже Наталя.

Олександр Чернишенко та Наталя Дорунова / Фото: ТСН.ua

Тільки через два місяці, дружині моряка вдалося отримати контракт про роботу. А трохи пізніше, Європейська морська профспілка повідомила, що розслідування зовсім і не було. Поліція на борт корабля не піднімалася, і був тільки консул Японії з України і берегова охорона, які написали, що вся команда дивилася телевізор у цей момент, а потім лягла спати і ніхто нічого не знає.

Через компанію Azamara Group Олександр відправився в море вже вдруге. Наталя стверджує, що минулого разу ніяких нарікань не було.

"Це компанія, через яку Сашко поїхав, вони лише посередники і ніяк в розслідуванні не можуть брати участь і до МЗС вони не зверталися. Ми з мамою вже самі їздили до Києва і відправляли всі запити. І нам там сказали, що вони тиснути на ті країни не можуть. Прокуратура, тим часом, перекидає нас на різні органи, на різні райони. Ось два місяці вже пройшло, громадянин України зник, а всім все одно. Ми і писали заяви і вже виконали всі процедури. Вони (правоохоронні органи – ред.) сказали, що викличуть на допит менеджера Марину, але потім виявилося, що допит не проводився", – повідомила вона.

Олександр Чернишенко ходив у море вайпером на нафтовому танкері. Колеги, які працювали з ним, описують хлопця як неконфліктного, спокійного, акуратного й обережного.

Дружина моряка додала, що на судні просто щось приховують. Наталя не вірить у версії компаній і вважає, що Олександр досі живий.

"У мене ось дядько у ті місця ходить на судні і каже, що там, навіть якщо шторм буде, то для такого танкера це дрібниця, це ж не океан, а затока. Там стоїть дуже багато судів, і 80%, що його просто врятували. Може бути й таке, що він втратив пам'ять і не може повернутися додому, всі документи ж у мене. Я питала у компанії, чи відправляли вони запити до МЗС, але вони кажуть, що нічого не робили", – додала дівчина.

Вся команда "Violet 1" була з України, а сам капітан з Криму. Всього на судні було 22 людини.

Повʼязані теми:

Наступна публікація