Українська шкільна освіта є рибою, яка не плаває – Гриневич

Українська шкільна освіта є рибою, яка не плаває – Гриневич

Фото: УНІАН

У Міносвіти кажуть, що фарширована знаннями риба виглядає, як справжня, але не вміє плавати.

Міносвіти презентувало проект шкільної реформи. Систему планують змінити докорінно: навчання триватиме 12 років, а першими зміни відчують учні початкових класів, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Міністр освіти Лілія Гриневич каже, що проект "Нової української школи" готували три роки. Адже існуюча система недієва. "З дитини зробили фаршировану рибу. Рибу фаршировану знаннями, які вона має відтворити на екзаменах і забути! І величезна кількість знань і навичок не надаються в загальній середній освіті сьогодні. За влучним висловом одного директора школи, це фарширована риба, яка не плаває", - заявила посадовець.

Шкільна революція: Міносвіти сьогодні презентувало проект нової української школи

Шкільна революція: Міносвіти сьогодні презентувало проект нової української школи

Самі діти старших класів мріють про таку школу, яку готують їм у Міносвіти. "Мені б хотілося, щоб ті уроки, які не потрібно вчити, ну, приміром, ти ідеш на журналіста чи на лікаря, тобі не потрібно там вчити математику чи географію, бо воно тобі не потрібно. Хотілося б зразу обирати предмети", - каже учениця 9-го класу Анастасія Шевчук. Проект Міносвіти якраз передбачає для старшокласників вибір напрямку навчання.

"Ми запроваджувати нову українську школи будемо поступово і послідовно. Справді новою вона буде, коли буде новий зміст, нові матеріали, технології навчання, підготовлені вчителі. В непідготовленій школі 12-й рік не потрібний", - вважає міністр. Тому зміни відбуватимуться "на перспективу". І першими їх відчують учні молодших класів. У них більше не буде ніякого читання на швидкість, запам'ятовування таблиці множення, жодних учительських правок червоною ручкою, а дітям дозволять писати олівцем, щоби самим вчасно виправляти свої помилки та уникати в такий спосіб стресів. Акцент тепер робитимуть на комфортність навчального процесу, стимулювання цікавості до навчання, розвитку, вивчення мов, більше творчості, тісне партнерство учня і вчителя.

Кореспондент ТСН Людмила Бадалян

Повʼязані теми:

Наступна публікація