"Укрпошта" представила новий логотип

Проект нового бренду розробляли безкоштовно.

Публічне акціонерне товариство "Укрпошта" представило свій новий логотип - поштовий ріжок, який трансформується у значок геолокації – пін. 

Про це повідомляє прес-служба підприємства.

У компанії наголошують, що новий візуальний символ – це компас, який вказує напрямки відправлень у різні сторони світу.

Безкоштовно розробляла нову концепцію бренду рекламна агенція "Saatchi&Saatchi".

У компанії наголосили, що активно працюють над вдосконаленням послуг, розробляють і запроваджують нові та намагаються повернути втрачені позиції на ринку.

"Такі зміни неможливо реалізувати повною мірою без змін у свідомості як наших працівників, так і клієнтів. Розробка нового корпоративного стилю і бренду є такою ж необхідністю для процесу трансформації компанії, як оновлення автопарку чи корпоратизація підприємства",  –  зазначив виконувач обов'язків генерального директора ПАТ "Укрпошта" Ігор Смілянський.

Нагадаємо, раніше в "Укрпошті" заявляли про наміри залучити світового онлайн-ритейлера Amazon до роботи в Україні. 

"Логістично ми готові, але це міжнародні угоди і в цьому випадку ми маємо працювати з американською поштою - це великий монополіст, і вони не надто швидко рухаються. Решта - це співпраця з нашими митними органами, митниця повинна збільшити штат, щоб пропускати ці товари", - сказав глава підприємства Ігор Смілянський.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: