Обмеження запроваджувалося для запобігання спекуляціям з квитками.
"Укрзалізниця" відновила можливість повернення квитків на поїзди через Інтернет. З 15 січня, з 16:00, це можна зробити на сайті компанії, мобільній його версії та мобільних додатках.
Як повідомили в "Укрзалізниці", призупинення операцій з повернення квитків онлайн діяло з метою запобігання зловживанням у піковий період перевезень на новорічні та різдвяні свята – з 15 грудня 2018 року. У компанії вважають, що таке обмеження допомагає запобігати спекуляціям та іншим зловживанням із квитками під час свят.
Залізничники заявляють, що на період новорічно-різдвяних перевезень переважна кількість квитків викуповується через Інтернет у перші хвилини після відкриття продажу. Потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
"Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира", – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, на початку грудня 2018 року "Укрзалізниця" відкрила продаж місць на святкові дати у популярних напрямах і не впоралась з навалою пасажирів. Напередодні електронна система зламалася за перші кілька годин, а зранку ситуація повторилася і цілий день тримала пасажирів у напрузі.