"УЗ" не може закупити нові дизель-поїзди через саботаж

Дії компаній зробили заручником національного перевізника.

З березня 2017 року "Укрзалізниця" проводить відкриті торги із закупівлі шести дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень. Однак компанії, які не є виробниками залізничної продукції – більше трьох місяців блокують тендер.

Про це повідомляє "Укрзалізниця".

За даними національного перевізника, такі компанії як ТОВ "Максмед Інтернешнл" та ТОВ "Євроклінсервіс" вимагають скасування певних умов у тендерній документації, після чого подають скарги до Антимонопольного комітету України. У зв'язку з чим гальмують процес закупівлі та відтягують прийняття рішення на невизначений час, оскільки терміни оскарження подовжуються автоматично після публікації в електронній системі закупівель ProZorro кожної скарги.

Дії цих компанії лише цього року відтермінували десятки тендерів ПАТ "Укрзалізниця", про що свідчить інформація системи ProZorro.

Це дестабілізувало процес придбання литва, систем кондиціонування, електронного обладнання та інших комплектуючих для рухомого складу, напіввагонів, дизель-поїздів, частин до обладнання залізничної інфраструктури, а також для закупівлі послуг з виконання капітальних ремонтів вагонів.

За наявною в ПАТ "Укрзалізниця" інформацією, товариства не є виробниками продукції залізничного призначення. Також відсутня інформація про те, що ТОВ "Максмед Інтернешнл" та ТОВ "Євроклінсервіс" є офіційними дилерами заводів-виробників рухомого складу.

7 березня 2017 року ПАТ "Укрзалізниця" було оголошено про проведення відкритих торгів із закупівлі 6 одиниць дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень у тривагонному складі на загальну суму 1 млрд 62 млн грн з ПДB.

Нагадаємо, 22 червня Європейський банк реконструкції та розвитку виділив 150 млн грн "Укрзалізниці" для закупівлі нових вантажних вагонів. Ця програма була відкрита ще 2009 року, проте її "заморозили" через війну на Донбасі та проблеми в економіці країни. Тепер кредитну лінію поновили.

ВідеоУкрзалізниця запустила новий потяг до Польщі

Залиште свій коментар

Наступна публікація