Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У злітному режимі літак споживає приблизно 30 літрів на годину.

Літак Y1 "Дельфін" нещодавно почали виробляти на Одеському авіційному заводі.

За словами фахівців в нього є шанси стати не тільки "повітряним" таксі для бізнесменів, а й "навчальною партою" для авіаційних вишів та шкіл, повідомляє "Думская".

Це економна машина. У злітному режимі літак споживає приблизно 30 літрів на годину.

Авіазавод входить до структури "Укроборонпрому", проте розробка літака проводиться не за державний рахунок, а на власні кошти підприємства.

Зовнішній вигляд дослідного зразка постійно змінюється.

"Зміни до конструкції вносять майже щодня, і це не найшвидший процес. Кілька днів тому інженери розробили новий капот двигуна з оновленою системою подачі повітря для охолодження головок циліндрів і масла. Причому удосконалення робляться після кожного польоту. На практиці ми перевіряємо нововведення і намагаємося одразу знаходити недоліки", — розповідає Олег Синиця, начальник льотно-випробувальної станції та військовий льотчик-випробувач.

Два місяці тому завод придбав для Y1 партію трилопатевих гвинтів відомого європейського виробника, що встановлені на нові борти. Серце машини — 230-сильний дизельний двигун французької фірми Safran, що працює на авіаційному гасі.

Раніше повідомлялось, що Україна та Туреччина спільно створять турбореактивний військово-транспортний літак Ан-188. Проект літака передбачає повну відповідність стандартам НАТО.

ВідеоНа держпідприємстві "Антонов" будують новий військово-транспортний літак

Два роки новий літак тримали у цілковитій таємниці. "Ан-188" – середній військово-транспортний літак. Фірмові короткі зліт та посадка, і цілковита автономність на непідготовлених аеродромах. Вантажопідйомність до 50 тонн. Головний партнер по програмі – Туреччина.

На держпідприємстві "Антонов" будують новий військово-транспортний літак

Залиште свій коментар

Вибір редакції