В Україні з'явився пивоварений хаб, де майстри зі всього світу варитимуть крафтове пиво для українців

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Можливість варити в Insider Craft Hub своє пиво невдовзі отримають й талановиті українські крафтовики.

В Україні з'явився перший пивоварений хаб, де запрошені майстри зі всього світу зможуть варити для українців крафтове пиво за своїми рецептами.

Про це повідомив власник "Першої приватної броварні" Андрій Мацола в інтерв'ю LIGA.net.

"Ми вирішили створити в Україні перший пивоварений хаб – Insider Craft Hub. Зараз тема крафтового виробництва дуже актуальна. Минулого року я полетів до Америки, поїздив крафтовими пивоварнями, щоб вивчити цю культуру. Вона ж там сформувалася більше 20 років тому. Після цієї поїздки вирішив зробити крафт доступним в Україні. В рамках цього проекту ми запрошуємо провідних крафтових пивоварів світу: з США, Ісландії, Данії та інших країн. І вони на потужностях Insider Craft Hub будуть варити своє пиво", – розповів Мацола.

Андрій Мацола
Ліга.net

Проект вже стартував. Першим запрошеним пивоваром став данець Андерс Кіссмайєр. Його пиво вже продається у національних мережах. Вартість складає 25 грн, на відміну від імпортного крафту, який коштує 70-90 грн.

Можливість варити в Insider Craft Hub своє пиво невдовзі отримають й талановиті українські крафтовики.

"Ми хочемо зробити такий собі пивний "Голос країни", надати молодим українським крафтовикам можливість зареєструватися на сайті, подати свою рецептуру і спробувати зварити своє пиво. Переможців обираємо ми, вони приїжджають, радяться з нашими пивоварами і випускають своє пиво, яке буде продаватися по всій Україні через нашу мережу дистрибуції", – пояснив Мацола.

Власник "Першої приватної броварні" наголосив, що компанія ставить перед собою цілі щодо зміни ринку і культури споживання пива, оскільки останнім часом пиво перетворюється просто на "пивну рідину для накачування організму алкоголем".

"Цей ринок сьогодні, на мій погляд, схожий на своєрідну "яму з крокодилами". Але ми поза цією історією, тому що позиціонуємо себе як пивоварню-бутік, у нас сегмент преміум+, преміум, верхній мейнстрім. Ми не виробляємо пиво у 2,5-літровій тарі, і наша дволітрова пляшка коштує значно дорожче, ніж у конкурентів. Власне, наша мета – розвивати культуру споживання пива, а не розширювати цю "яму з крокодилами". У крокодилів є їжа – вони харчуються, як тільки їжі не стало – вони починають їсти один одного. І зараз ця конкуренція досягла точки кипіння. Якщо далі так триватиме, і ніхто не змінить свою позицію, хтось повинен буде піти з ринку", – зазначив Мацола.

пиво

 

Залиште свій коментар

Вибір редакції