В Україні фактично заблокували ввезення вживаних авто з Європи і США, скасувавши спеціальні знижки

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Продавці нарікають, що мито почали нараховувати не на фактичну вартість автівки, вказану у договорі купівлі-продажу, а на середню вартість авто - чомусь у Німеччині.

Продавці вживаних авто з Європи, США і Канади нарікають, що ДФС з митниками фактично заблокували ввезення в Україну автівок приватними підприємцями. Саме через це 19 листопада вони блокували регіональну митницю у Рівному.

Про це ТСН.ua розповів один з таких підприємців Назар Войцеховський.

"Ми їздили, приганяли машини, розмитнювали. Було все добре. Тут в один момент вони сказали, що з понеділка, 19 листопада, піднімається на суму від 500 євро. Є і 2-3 тисячі - в залежності від того, яка машина. Тобто ми з цього понеділка вже не розмитнюємо. У мене за кордоном є два автомобілі, які чекають на розмитнення. А я не можу цього зробити, бо це буде зовсім невигідно. Я навіть у нуль не вийду, працюємо в мінус", - нарікає Назар.

За його словами у ДФС днями ухвалили рішення, зігдно з яким скасовується знижка на розмитнення авто з пошкодженнями або технічними несправностями. Якщо раніше такі продавці дешево купували за кордоном автомобіль, який, наприклад, потребував ремонту двигуна, розмитнювали його зі знижкою залежно від пошкоджень, самостійно ремонтували і вигідно продавали в Україні, то тепер така схема просто перестала бути вигідною, адже розмитнення рахується по максимуму.

ВідеоЛегалізація "євроблях": чи наблизить новий закон до здійснення мрії українців про власний транспорт

У минуле відходить період "євроблях". Верховна Рада дала країні закон, який легалізує машини з іноземною реєстрацією. За останні кілька років автомобільне питання буквально розірвало водійське братство навпіл і перетворило дві категорії кермувальників на затятих опонентів. Журналісти ТСН.Тижня вирішили подивитись у корінь проблеми - в умовах, коли для переважної більшості з нас авто досі - не засіб пересування, а розкіш.

Легалізація "євроблях": чи наблизить новий закон до здійснення мрії українців про власний транспорт

"У мене є автомобіль з пробігом 390 тисяч км, є сервісна книжка. А вони кажуть: а може ви собі накрутили або просто так написали", - зазначив Назар, підтвердивши, що теоретично недобросовісні продавці технічно можуть провернути таку оборудку. 

Крім того, додав чоловік, мито почали нараховувати не на фактичну вартість автівки, вказану у договорі купівлі-продажу, а на середню вартість авто у Німеччині.

"Вони ввели таку програму, німецький електронний каталог, що тепер забивають туди автомобіль і бачать, яка ціна на нього у Німеччині, незважаючи на те, з якої країни ти пригав цей автомобіль. А між іншим, у Німеччині найдорожчі автомобілі з-поміж всіх країн", - наголосив Войцеховський.

Найбільше людей обурює саме стрімкість ухвалення таких рішень, адже в очікуванні підвищення цін в Європі більшість продавців закупили багато автівок, і тепер не знають, що з ними робити.

Назар також розповів, що в результаті блокування митниці продавцям уживаних авто вдалося зустрітися з в.о. керівника Рівненської митниці Іваном Івановим. Проте той сказав, що скасування цих рішень - не в його повноваженнях, тому активістам потрібно звертатися до Державної фіскальної служби України.

ТСН.ua написав звернення до ДФС та очікує на відповідь.

Залиште свій коментар

Вибір редакції