В Україні змінили органи влади, які займатимуться реєстрацією місця проживання

Міграційна служба видаватиме засоби електронного цифрового підпису.

Проводити реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб скоро будуть сільські, селищні та міська ради замість Державної міграційної служби.

Відповідне рішення ухвалив Кабмін у постанові №583 від 9 серпня 2017-го.

Зокрема, повноваження міграційної служби у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делеговано органам реєстрації (виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова) на виконання закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг".

Також Державній міграційній службі з метою спрощення доступу населення до адмінпослуг на законодавчому рівні закріплено запровадження надання послуг з видачі засобів електронного цифрового підпису, а також ряду електронних сервісів, які діють у режимі онлайн на сайті ДМС: електронна черга; перевірка транслітерації; перевірка стану виготовлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки.

Раніше прем'єр-міністр Володимир Гройсман повідомив, що внутрішні паспорти у формі ID-карток видаватимуть із цифровими підписами.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: