Вартість проїзду до аеропорту становитиме приблизно 80 гривень.

У "Бориспіль" - за півгодини і приблизно сто гривень. Уперше з часів незалежності всерйоз узялися будувати залізничний експрес  до головних повітряних воріт країни. І цей проект уже готовий на чверть, відзвтували в "Укрзалізниці". Чиновники зібрали журналістів і показали, якими темпами триває будівництво, йдеться у сюжеті ТСН.19.30.

ВідеоВ "Укрзалізниці" розповіли про стан будівництва експресу до Борисполя

Журналістам показали, як від уже існуючої гілки біля Бориспільської траси звели близько кілометра відгалуження в бік аеропорту. Залишилося побудувати ще три кілометри колії, естакаду над шосе і станцію біля терміналу "Д". Перший рейс обіцяють запустити до першого грудня. Одна поїздка коштуватиме близько ста гривень.

В "Укрзалізниці" розповіли про стан будівництва експресу до Борисполя

Експрес, який з'єднує найбільший залізничний та аеровокзал країни, вирушає в путь. Наразі - лише на інспекцію. Комфортний польський вагон на швидкості до 100 кілометрів за годину мчить від центру Києва, через Дарницький міст до колії уздовж Бориспільської траси. Тут будують гілку майже чотири кілометри - від колії, що вже існує, до аеропорту "Бориспіль".

Доїхати з вокзалу до аеропорту на поїзді за півгодини можна буде вже з 1-го грудня, обіцяють в "Укрзалізниці". Вартість проїзду наразі називають 80 гривень. Точну ціну визначать ближче до зими. Оплатити проїзд можна буде як у касах, так і банківською карткою просто у поїзді - аналогічно до процедури в метро.

Поїзд перетинатиме бориспільську трасу на мосту. Уже за два тижні планують забити його першу палю. Прибуватиме експрес до лівого крила термінала D.

Від дверей вагона до самого термінала пасажири прямуватимуть у критій галереї. Відстань можна буде подолати за півтори хвилини. Останні кілька кілометрів ескпрес із вокзалу буде прямувати просто уздовж посадкової смуги.

У 2012-у році тодішня влада вже розробляла плани "Повітряного експреса". І тоді його оцінили у три мільярди гривень, причому гроші планували брати в кредит у Китаю. Вартість нинішнього проекту - 550 мільйонів гривень, і це власні кошти держави. Якщо експрес таки запустять, він стане головним конкурентом автобусному сполученню. Поїздка там залежить від ситуації на дорогах і може тривати  вдвічі довше, хоч і вартість приблизно така сама.

Кореспондент ТСН Дмитро Фурдак

Залиште свій коментар