В уряді підготували нове рішення для українських доріг, яке прибере аварійні ліві повороти

В уряді підготували нове рішення для українських доріг, яке прибере аварійні ліві повороти

Чиновники сподіваються на суттєве зниження аварійності на автошляхах держави.

Півсотні аварій лише за останній рік сталося на маленькій ділянці траси під Києвом. Аби запобігти небезпеці на українських дорогах, в уряді хочуть запровадити новації, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Лівий поворот під Києвом дуже важливий для жителів Тарасівки, Юр'ївки, Віти-Поштової – всі, хто зранку їде до столиці, ним користуються. Проте самі ж місцеві кажуть, що цей поворот надто небезпечний, а аваріїї стаються мало не щодня. Про це говорять не лише люди, а й свідчать уламки від автівок, якими просто всіяне все узбіччя. "Велетенська купа аварій, величезні пробки, дуже багато було смертельних випадків", - кажуть місцеві.

Смертельний поворот: за останній рік на маленькій ділянці траси сталось півсотні аварій

Смертельний поворот: за останній рік на маленькій ділянці траси сталось півсотні аварій

Такі розвороти лише на виїздах зі столиці можна рахувати десятками. Люди вже давно називають їх не просто небезпечними, а проклятими. "Чому небезпечний – тому що є три смуги зустрічного руху. Автомобілі не знижуть швидкість, хоча там є знаки, які попереджають про небезпеку. Ми маємо пересікти три смуги зустрічного руху, щоби якось розвернутися", - пояснює Любомир Гайдамака.

Про те, що у цьому місці банальне бажання тиснути на газ, попри усі заборони, не має меж,  свідчить і невблаганна статистика. "Сталося 48 ДТП, 9 з потерпілими, 2 учасника загинули. Перш за все причиною є перевищення встановлених обмежень швидкості", - наводить її старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху Київської області Олександр Бондаренко. Буквально тиждень тому неподалік загинула ще одна людина – водій, який їхав на високій швидкості і не пригальмував на іще жовтий колір світлофора. У цей момент здійснити лівий порот намагалася вантажівка. Декілька секунд, на яких не вистачило терпіння у водія легковика, стали для нього фатальними.

Про проблему нарешті заговорили і чиновники, а в Мінрегіоні розробили проект. "Ми побачили, як це робиться в інших країнах, наприклад, в Італії, коли розворот є, але він не перегороджає основну трасу. Якщо робити такі розвороти – вони потребують більше ділянки, якщо немає такої можливості, тоді робляться уже автокади", - пояснив заступник міністра Лев Парцхаладзе. Такою схемою розвороту з часом планують замінити всі теперішні. Водії погоджуються, що вона справді безпечніша і має вирішити проблему заторів у цих місцях.

Розробити всю необхідну документацію чиновники обіцяють за місяць, іще за три після публікації постанова набуде чинності. Завдяки цьому через декілька років аварійні розвороти зникнуть з українських доріг, як явище. Якщо, звісно, вдасться вирішити іще одну місцеву проблему – розв'язки потребують простору, а придорожня земля, як правило, вже комусь належить. Розширювати дорогу під новий безпечний рух може бути просто ніде.

Кореспондент ТСН Вікторія Ніконенко

Повʼязані теми:

Наступна публікація